dekooiker schreef:Aanwerving in februari, dan zou het best kunnen dat ook ik in dezelfde groep voor opleiding kom.
In tussentijd zullen jullie evenwel iets anders moeten/mogen doen.
Omroepen is een goede zaak voor iemand die binnenkomt, ik hoop dat ze jullie niet bij de NIT steken!
Aanwerving zou pas voor april zijn.
Helaas. Ze zouden mij gerust al mogen aanwerven en mij al iets anders laten doen.
Maja nog een beetje geduld hé.
Hopelijk is het voor april en niet nog enkele maanden langer wachten.
Als je niet aan het werk bent duurt het lang en wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag.
Maar ik heb het geduld ervoor over!
dekooiker schreef:Aanwerving in februari, dan zou het best kunnen dat ook ik in dezelfde groep voor opleiding kom.
Omroepen is een goede zaak voor iemand die binnenkomt, ik hoop dat ze jullie niet bij de NIT steken!
Helaas. Ze zouden mij gerust al mogen aanwerven en mij al iets anders laten doen.
Als je niet aan het werk bent duurt het lang en wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag.
Aan iedereen een gelukkig 2010 gewenst!!!
Geduld is een mooie zaak
'k Heb in april mijn psychotechnische testen gedaan, in juni mondeling en eind juli mijn medisch onderzoek! Op 14/9 ben'k aangeworven & momenteel verkeersinfobediende in afwachting van mijn opleiding die start op 16/2! Reken er maar niet op dat je "rap" in de opleiding zal zitten want er zijn nog een hoopje die wachten..
Aan iedereen een gelukkig 2010 gewenst!!!
Geduld is een mooie zaak
'k Heb in april mijn psychotechnische testen gedaan, in juni mondeling en eind juli mijn medisch onderzoek! Op 14/9 ben'k aangeworven & momenteel verkeersinfobediende in afwachting van mijn opleiding die start op 16/2! Reken er maar niet op dat je "rap" in de opleiding zal zitten want er zijn nog een hoopje die wachten..
Morgen de grote dag!Het medisch onderzoek!
Hoop dat de gezondheid in orde is en dat ze mij al iets meer kunne zeggen wanneer ik zou kunnen aangeworven worden!!!
Nog mensen die moeten gaan?
bedankt Lukas,
Ze hebben me vandaag al verteld dat ik geschikt ben bevonden. Olé. Ook wisten ze al te vertellen in welk station we zullen terechtkomen.
Van de andere 5 mensen die bij mij in het groepje zaten dacht ik dat deze ook allemaal geschikt waren.
Grtz
Van de sessie waar ik bij ingedeeld was konden na de psychotechnische proeven zowat de helft naar huis.
Dat is een tiental mensen.
Van het mondeling was ik één van de twee geslaagden.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men soms (te) streng is in selectie.
mustachio schreef:bedankt Lukas,
Ze hebben me vandaag al verteld dat ik geschikt ben bevonden. Olé. Ook wisten ze al te vertellen in welk station we zullen terechtkomen.
Van de andere 5 mensen die bij mij in het groepje zaten dacht ik dat deze ook allemaal geschikt waren.
Grtz
Ik ben waarschijnlijk één van die 5 mensen, was jij daar ook vanaf 8 uur?
Ik ben ook geschikt gevonden als resultaat uit de medische testen.
Toevallig iemand die start vanaf 5 april en die van de kanten van Kortrijk -Gent is?
Grtz
Toevallig iemand die start vanaf 5 april en die van de kanten van Kortrijk -Gent is?
Groeten
Ik ben dus ook geschikt en zal mogen starten op 5april.
En ik ben van rond regio Geraardsbergen en weet ook al waar ik na de opleiding (als die positief verloopt tenminste) zal terechtkomen.
Ik vermoed dat mijn opleiding in Brussel zal doorgaan.
Aan de anderen die misschien ergens anders opleiding hebben wens ik veel succes!!!
Grtz
Groeten
Ik ben dus ook geschikt en zal mogen starten op 5april.
En ik ben van rond regio Geraardsbergen en weet ook al waar ik na de opleiding (als die positief verloopt tenminste) zal terechtkomen.
Ik vermoed dat mijn opleiding in Brussel zal doorgaan.
Aan de anderen die misschien ergens anders opleiding hebben wens ik veel succes!!!
Welkom
Voor waar ben je voorzien na uw opleiding?
Uw eerste fases gaan (normaal) door in Gent & de laatste 2 of 3 in Brussel-Centraal! Tussen die fases door ga je dan naar een seinhuis om die theorie dan zo wat in de praktijk "mee te maken"!
Ik start volgende week dinsdag met mijn opleiding, spaaaaaaannend!
hebben jullie soms al een brief gekregen om jullie contract te gaan tekenen?
Ik heb nog geen nieuws gekregen.
Aangezien ze zeiden dat we in principe 5april zouden starten....
Het kan altijd dat de brief kwijtgeraakt met de post.
Laten jullie eens iets weten?
Hallo beste mensen. Ik heb mij een tijdje terug ingeschreven voor onderstationchef Infrabel. Ik heb op deze site al heel wat info gevonden voor de selectietesten. Voor de psychologische testen lijkt het mij wel duidelijk genoeg. Voor het gesprek is het dus belangrijk dat je weet waarom je voor de functie kiest, wat die functie inhoudt en iets kunnen vertellen over de spoorwegen als ze daar om vragen. Maar ik las hier ook dat ze je situaties gaan voorschotelen, wat je dus zou kunnen tegenkomen als je werkt als onderstationchef. Ik veronderstel dat je het complete juiste antwoord nog niet kan weten/ of moet geven. Dat zal ik wel in de opleiding zien, als ik daar geraak tenminste .
Dit is dus om te kijken dan hoe je het gaan aanpakken en zo..Kan er mij iemand zo een voorbeeld geven, welke situaties ze op tafel gaan leggen? Kan ik mij al een beetje "in leven" .
Ik hoop door de selectieproeven te geraken, en zie jullie mssn binnenkort als werknemer bij de spoorwegen!
hebben jullie soms al een brief gekregen om jullie contract te gaan tekenen?
Ik heb nog geen nieuws gekregen.
Aangezien ze zeiden dat we in principe 5april zouden starten....
Het kan altijd dat de brief kwijtgeraakt met de post.
Laten jullie eens iets weten?
Dank u
Hey Hey,
Heb ook nog niks ontvangen. Vorige week eens gebeld om te checken hoe lang dit nog zou duren. Zouden dit deze week versturen. Ze lagen al klaar maar moesten nog ondertekend worden door ne "chef". Dus als ik hen mag geloven valt die brief vandaag of morgen in de bus...
groetjes en tot binnenkort