Pagina 12 van 17
Geplaatst: 23 mar 2006, 18:38
door Elgar
Ja, dat is een Belgische loc, maar wel een reeks 80!
Het is ex-NMBS 8023 of de T1848 in Italïe nu.
Je hebt daar trouwens helemaal in het begin van de topic al eens foto's van gepost
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... ?pos=-5528
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... ?pos=-5529
En helemaal onderaan pagina 10 staat hij ook nog is

Geplaatst: 24 mar 2006, 12:14
door sammarco1
Amai die word dan nogal eens in de watten gelegd

Sorry, had er geen erg in dat die er al stond, pardon...
Geplaatst: 24 mar 2006, 22:21
door RhB
Wow, jawadde ...
Bedankt jongens.
Om de vingers van af te likken

Geplaatst: 25 mar 2006, 14:23
door Elgar
Goed nieuws!
De 5132 is gearriveerd in Italïe! (eigenlijk al een tijdje, want de foto is van 18 maart).
Deze loc heeft eerst nog op een werf in Armentières (Noord-Frankrijk) dienst gedaan alvorens naar Italïe overgebracht te worden.
Dankzij dat
forum uit Italïe ben ik bij deze foto terechtgekomen, de 5132 aan het werk in Italïe!

(
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-23191)
Geplaatst: 25 mar 2006, 22:24
door Trainspotterke
Die loc ziet er ondertussen toch al wat minder nieuw uit dan toen hij Rail&Traction te Raeren verliet!

Geplaatst: 26 mar 2006, 20:30
door Bert
Hij is er nog maar en al grafitie...
Misschien een beetje laat, maar op 21 februari is de 9125 uit Charleroi vertrokken naar Italië.
Hij dient als onderdelenleverancier.
Geplaatst: 26 mar 2006, 21:32
door Elgar
Die extra beschilderingen waren er al op toen hij in Frankrijk bezig was hoor, daar in Armentières.
Zie maar op deze foto vanop
http://www.treinfoto2000.be (foto van 1 november 2005)
5132 in het station van Armentières (Noord-Frankrijk) op 30 oktober 2005
Geplaatst: 27 mar 2006, 15:26
door sammarco1
En ik heb vandaag een omgebouwde BUDD van de Ferrovie Adriatico Sangritana of te wel de FAS kunnen fotograferen hier vlakbij in Empoli !
Zal ik aan Jhon Copsey vragen of hij nog meer foto's heeft van die diesel?
Die BUDDS
Julie hebben daar al foto's van gezien dacht ik, maar ik was verast om hem deze nacht tegen te komen in Empoli, Zijn thuishaven, Lanciano ligt hier 700 Km vandaan ! Ik vermoed dat die hier is om testritten te doen !
(Op de thumbnails klikken voor ware groote)
Voor de rest van deze foto's vandaag gemaakt, kijk verder op mijn website van de Sangritana, waar er nog meer van dit BUDD rijtuig staan + interieur en stuurcabine en WC
http://www.trenomania.org/fotogallery/t ... ?album=465
Geplaatst: 27 mar 2006, 16:30
door Shrek
wow die budds zien er goed uit

gaan ze dat met al die stelletjes in italië zo doen?

Geplaatst: 27 mar 2006, 16:32
door Steven
die ms zitten verspreid over verschillende firma's, ni alle firma's geven dergelijke revisie aan die stellen
Geplaatst: 27 mar 2006, 17:23
door Bastiaan
Sorry hoor, maar die ribbelwanden zijn echt verschrikkelijk

Geplaatst: 27 mar 2006, 17:37
door Steven
zo langs ze glans hebben vind ik het nog kunnen

Geplaatst: 27 mar 2006, 21:26
door sammarco1
Bastiaan schreef:Sorry hoor, maar die ribbelwanden zijn echt verschrikkelijk

Ja maar BUDD, maakte die rijtuigen met ribbelwanden...., niks aan te doen, anders zouden ze geen budd heten....
Kijk dit is ook een BUDD...
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-19588
"Budd" is een firma zoals Bombardier zullen we maar zeggen uit Pensylvania....
Geplaatst: 27 mar 2006, 21:30
door sammarco1
Steven schreef:die ms zitten verspreid over verschillende firma's, ni alle firma's geven dergelijke revisie aan die stellen
De FAS in Italie is de enigste spoorwegmaatschapij die zoveel geld over heeft om die oude BUDD's zodanig te renoveren ! 6 worden er zo verbouwd !
Eigenlijk een beetje onverantwoord om voor die oude bakken zoveel geld te investeren!
Op mijn website van de FAS (zie link hierboven) vind je ook het interieur , totaal vernieuwd !
Geplaatst: 27 mar 2006, 21:35
door Elgar
Ik heb eens van een Italiaan fotokes gekregen van de stuurpost en het interieur. De kwaliteit van die foto's is nu niet zo denderend (getrokken met een gsm), maar je kan toch zien dat van binnen ook alles veranderd is.
Eerst nog eentje langs buiten:

Stuurpost:

Van binnen:
sammarco1 schreef:
Zal ik aan Jhon Copsey vragen of hij nog meer foto's heeft van die diesel?
Tuurlijk datte
sammarco1 schreef:
Ja maar BUDD, maakte die rijtuigen met ribbelwanden...., niks aan te doen, anders zouden ze geen budd heten....
Kijk dit is ook een BUDD...
http://www.trenomania.org/fotogallery/d ... pos=-19588
"Budd" is een firma zoals Bombardier zullen we maar zeggen uit Pensylvania....
Gewoon even voor de duidelijkheid zeggen dat die Belgische stellen AM56 (de Budd's) gebouwd zijn door BN (La Brugeoise et Nivelles), volgens de methode van de firma Budd.