Geplaatst: 09 jul 2006, 01:40
het zou wel kunnen volgens mij, maar de IC-A komt wel toe met 12 I-11 rijtuigen volgens mij. 160 km/h is trouwens ook niet slecht voor alle andere Ic's dan 

niet in belgieJonathan schreef:Dat is wel een goed idee, maar kan je dat daar wel mee? Is dat niet te groot of te zwaar? Bestaat dat al?Wover schreef:Ze hadden de M6'en wel beter laten bouwen voor 200kph, dan hadden ze daarmee de ICA kunnen doen enz...
Dus wordt het nog wat wachten op de snelle p-trein Brussel - Zottegem.Steven schreef:rond 12/12/06 gaat dat plan in voege, om een 98bis te voorkomen worden alle vernieuwingen niet in 1 keer doorgevoerd maar stapsgewijs.
zo zal een deel van het gen plan ingevoerd worden (welke verbindingen eerst is nog ni 100% duidelijk) op een aantal grote assen zoals richting luik zou er ook al een aanpassing komen, rond antwerpen zou de aanpassing ingevoerd worden rond april 2007 als ik me ni vergis ivm de werken aan nzv aldaar
Uit Zottegem zijn eerlijk gezegd toch al genoeg treinen richting Brussel. Blijkbaar is het Wafelijzer dichtgevallen te FZT. (en de andere kant te Mons)Duikbril AM86 schreef:Dus wordt het nog wat wachten op de snelle p-trein Brussel - Zottegem.Steven schreef:rond 12/12/06 gaat dat plan in voege, om een 98bis te voorkomen worden alle vernieuwingen niet in 1 keer doorgevoerd maar stapsgewijs.
zo zal een deel van het gen plan ingevoerd worden (welke verbindingen eerst is nog ni 100% duidelijk) op een aantal grote assen zoals richting luik zou er ook al een aanpassing komen, rond antwerpen zou de aanpassing ingevoerd worden rond april 2007 als ik me ni vergis ivm de werken aan nzv aldaar
Maar ze mogen ons lijn 89 niet vergeten ze!!!!
am62 schreef:Uit Zottegem zijn eerlijk gezegd toch al genoeg treinen richting Brussel. Blijkbaar is het Wafelijzer dichtgevallen te FZT. (en de andere kant te Mons)Duikbril AM86 schreef:Dus wordt het nog wat wachten op de snelle p-trein Brussel - Zottegem.Steven schreef:rond 12/12/06 gaat dat plan in voege, om een 98bis te voorkomen worden alle vernieuwingen niet in 1 keer doorgevoerd maar stapsgewijs.
zo zal een deel van het gen plan ingevoerd worden (welke verbindingen eerst is nog ni 100% duidelijk) op een aantal grote assen zoals richting luik zou er ook al een aanpassing komen, rond antwerpen zou de aanpassing ingevoerd worden rond april 2007 als ik me ni vergis ivm de werken aan nzv aldaar
Maar ze mogen ons lijn 89 niet vergeten ze!!!!
Des goed nieuws!am62 schreef:Wel volgens de allerlaatste plannen zou het weldegelijk toch een snelle P-trein Kortrijk - Vichte - Anzegem - Oudenaarde - Zottegem - Brussel worden...
Dat zou me verbazen, kheb meer zo een voorgevoel dat ze M4's gaan gebruiken. (met 2 ADX'en zoals IR 4107 bijvoorbeeld), dan kunnen ze de M4m's wissellen met de ICH (FMC-FSR) en de ICC/IRf/L (FSD-LK-FM-FLV)Duikbril AM86 schreef: Dat zal toch nen M6 woden?
Duikbril AM86 schreef:Stopt hem ook in Brussel-Congres?
Weet er al iemand iets van dienstregeling voor deze P-treinen van Hasselt naar Brussel?Shrek schreef:als ze aan die boog van leuven wat verderwerken moet die in december 2006 tich af kunnen zijn, alle brugdelen liggen er al
Die info staat bij de BTTB.Raf schreef:Weet er al iemand iets van dienstregeling voor deze P-treinen van Hasselt naar Brussel?Shrek schreef:als ze aan die boog van leuven wat verderwerken moet die in december 2006 tich af kunnen zijn, alle brugdelen liggen er al
Bedankt!!FLV-FGSP schreef:Die info staat bij de BTTB.Raf schreef:Weet er al iemand iets van dienstregeling voor deze P-treinen van Hasselt naar Brussel?Shrek schreef:als ze aan die boog van leuven wat verderwerken moet die in december 2006 tich af kunnen zijn, alle brugdelen liggen er al
Idd een leuke kaart die door de BTTB werd toegevoegd aan hun site !Steven schreef:http://img430.imageshack.us/img430/9489 ... 7nw3tf.jpg
op deze kaart kan je zien hoe het ontwerp er uit ziet voor de diensten, hoofdletters zijn IC treinen (rode lijnen) kleine letters de IR (blauwe lijnen) en groene lijnen zijn de L of CR treinen dit is de kaart voor noordwest belgie (oost wes vlaanderen en een stuk vlaams brabant en antwerpen