Treinstaking 20 mei

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bartjedj

Re: Treinstaking 20 mei

Bericht door Bartjedj »

Tijdens de staking zijn enkele breaks en een Beneluxstel in Mechelen blijven staan. Tegen gisteravond 22h00 hingen ze onder de kindertekeningen :(
En het is zeker dat de kindertekeningen nieuw zijn: ik heb de stellen maandag om 22h ook zien staan en toen waren ze nog proper. Ook hingen er stickers van Securail bij met de vaststellingsdatum 20/05/08.

Hierbij enkele foto's. Foto's zijn niet perfect, maar was niet uitgerust voor nachtfotografie.

Benelux onder de KT's. Roos is misschien niet perfect, maar dit zeker niet. Afbeelding Afbeelding
Ook een break viel ten prooi. Hierbij werd ook nog eens onvrede geuit over de staking. Afbeelding BDJ
Laatst gewijzigd door Bartjedj op 22 mei 2008, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Hierbij werd ook nog eens onvrede geuit over de staking.
Ik vrees eerder juist tevredenheid over zo een mooie kans om gemakkelijk te komen vandaliseren. Beetje cynisch bedoeld dus.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Dat kan ook.
Ik had voor ik die stellen zag echter net de zoveelste discussie achter de rug met ontevreden reizigers. Lijn doortrekken he :wink:

BDJ
Adler

Bericht door Adler »

Dat wordt dus een serieuze factuur van de NS.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

grrrrrrr
klootzakke
da zijn kiekens die geen geld hebben om me ne nagel aan un had te krabbe
ma ze vinden of pikken wel geld om spuitbussen te kopen :evil: :evil:
dat ze hun eigen gevel, auto enz. gaan bekladden, als ze da al hebben :evil:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Adler

Bericht door Adler »

Bartjedj schreef:Tijdens de staking zijn enkele breaks en een Beneluxstel in Mechelen blijven staan.
Stonden die rijtuigen aan het perron als dat gebeurd is ?
Daar hangen dus tientallen bewakingscamera's.
Heeft niemand dat dan gezien op de camera's ?
Steve

Bericht door Steve »

Adler schreef:
Bartjedj schreef:Tijdens de staking zijn enkele breaks en een Beneluxstel in Mechelen blijven staan.
Stonden die rijtuigen aan het perron als dat gebeurd is ?
Daar hangen dus tientallen bewakingscamera's.
Heeft niemand dat dan gezien op de camera's ?
Inkoppertje: misschien was er door de staking gewoon niemand om de camera's in de gaten te houden? :mrgreen:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

ik kan gewoon niet begrijpen hoe men erop komt in een een reuze groot station zoals mechelen es treintjes onder de grafitti te gaan spuiten !!!!!!!!
der moet daar toch wel iemand van de NMBS geweest zijn

en alster niemand was = minimale dienstverlening :?
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Die er op dit moment niet is... er was wel degelijk nog personeel aan het werk over gans het land, maarja, op dat uur waarschijnlijk geen bewakingsagenten. U verder in opjagen heeft geen zin, het gebeurt gewoon constant, ze hebben nu gewoon eens de kans gehad van het op NS-materieel te kunnen doen in België. :)
lucian

Bericht door lucian »

MIVB-reiziger schreef: Inkoppertje: misschien was er door de staking gewoon niemand om de camera's in de gaten te houden? :mrgreen:
Die camerabeelden zullen toch wel opgenomen worden zeker :wink:
Steve

Bericht door Steve »

In Parijs kennen ze er ook iets van... :mrgreen:
Afbeelding
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

Bartjedj schreef:Tijdens de staking zijn enkele breaks en een Beneluxstel in Mechelen blijven staan. Tegen gisteravond 22h00 hingen ze onder de grafitti :(
Hierbij enkele foto's. Foto's zijn niet perfect, maar was niet uitgerust voor nachtfotografie.
Ik weet niet wat de heren moderatoren ervan denken, maar ik wil voorstellen om geen foto's van graffiti te publiceren. Het enige wat de vandalen willen is namelijk dat hun werk zo lang mogelijk te zien blijft, dan wel in het echt, dan wel op internet. Door foto's te publiceren werk je daar aan mee (en reken maar dat ze deze pagina's zullen vinden) en bevorder je dat ze het blijven doen.

Dus graag de foto's verwijderen.

groetjes,
Rian
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Deze discussie verwachtte ik.
Ze is ook al meerdere malen gevoerd, en steeds is beslist het niet te verbieden.

BDJ
Steven

Bericht door Steven »

neen maar er speciale artikels over maken geeft die mannen het wel makkelijk he. een eenvudige zoekrobot als google helpt u zo om die foto's te vinden. dat de foto er staat tot daar toe maar er speciaal gaan over schrijven doe ik bewust niet meer of ik gebruik alternatieve woorden zoals kladschilders.
Wover

Bericht door Wover »

MIVB-reiziger schreef:In Parijs kennen ze er ook iets van... :mrgreen:
Afbeelding
Slimme jongens, die Fransozen.

Is dat wel correct Frans?

We hebben gemaakt niet staking?

Bovendien moet achter de "on" toch nog een t?
Plaats reactie