Steven schreef:In Brussel zuid zijn er dat een 8-tal op dit moment, in Oostende nog niemand en van Welkenraedt heb ik totaal geen idee.
Niet al te veel dus. Had men hier geen rekening mee kunnen houden.
Hoezo rekening mee kunnen houden? Ze worden toch enkel ingezet als er TBs beschikbaar zijn om die dienst te kunnen rijden? Je kan toch niet van vandaag op morgen instructeurs en TBs opleiden, er moeten ondertussen ook reguliere diensten gereden worden, vakanties genomen etc. Als ze bij de NMBS alles een dag op slot zouden gooien voor een 'pedagogische studiedag' denk ik dat je nog minder tevreden zou zijn
"Funny mode on"
Dames en heren vandaag rijden er geen treinen wegens de pedagogische studiedag van ons rijdend personeel. Vanaf morgen zullen alle treinen met nieuwe loks en motorstellen verzekerd worden.
"funny mode off"
vandaag 1808 gespot in het station van Brugge. Wat mij wel opviel dat was dat er iemand in de loc zat terwijl hij richting Eupen reed. Voor wat is dit?
Treinen9880 schreef:vandaag 1808 gespot in het station van Brugge. Wat mij wel opviel dat was dat er iemand in de loc zat terwijl hij richting Eupen reed. Voor wat is dit?
Soms geven ze op die manier opleiding. Alles hangt beetje af van instructie tot instructie. Hetkan ook louter gaan om controles natuurlijk.
Treinen9880 schreef:vandaag 1808 gespot in het station van Brugge. Wat mij wel opviel dat was dat er iemand in de loc zat terwijl hij richting Eupen reed. Voor wat is dit?
Soms geven ze op die manier opleiding. Alles hangt beetje af van instructie tot instructie. Hetkan ook louter gaan om controles natuurlijk.