Foto-topicje!

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
phantom27

Bericht door phantom27 »

hielp dus ook niks :cry:
Laatst gewijzigd door phantom27 op 01 mei 2006, 23:11, 2 keer totaal gewijzigd.
groentje

Bericht door groentje »

[quote="phantom27"]miss dat dit dan nu wel werkt
[url]http://home.tiscali.nl/fotos voor overige sites/NSR.IRM's.9520.te Ddr-Kilweg (Small).jpg/quote]
URL maakt er een link van (als het werkt, soms moet je gewoon copypasten...). Om afbeeldingen te posten, werk je met IMG (image).

Maar er klopt iets niet in je link, heet je website echt "home.tiscali.nl/fotos voor overige sites" ?
phantom27

Bericht door phantom27 »

ik snap er geheel geen bal meer van,daarom nok ik er ook mee.
moet helaas mededelen dat de upgrade die men hier heeft uitgevoerd voor mij geen suc6 blijkt te zijn ,al was het alleen maar om de altijd weer van grote veranderende trukendoos die je nu moet gebruiken om een plaatje te laten zien.
Hier geen fotos meer van mij,of men moet een SIMPELE oplossing hebben voor dit vage nieuwe probleem :? :cry:
Steven

Bericht door Steven »

het is nochtans vrij eenvoud om de knop Img te gebruiken als je een bericht aan het posten bent.

je geef je tekst in, op moment da je een foto wil posten zoek je de plaats van het inernet op
eerst klik je op
Img
daarna plaats je de link van de site waar de foto staat (uw eigen of andere site) om af te sluiten moet ge nadien terug is om de knop Img drukken[img]hier%20tussen%20komt%20uw%20link%20van%20uw%20foto%20dan%20te%20staan[/img]

zo eenvoudig kan het zijn
Wover

Bericht door Wover »

inderdaad:
Afbeelding =

Code: Selecteer alles

[img]http://www.railfaneurope.net/pix/be/electric/13/1340-1360/NMBS1349_Rodange.jpg[/img]
phantom27

Bericht door phantom27 »

Helaas zelfs via die een voudige en nauwkeurig opgevolgde regels,kom ik net verder dan m'n stukje txt en een rood kruis in een soort raanpje.
Waar bij dat kruis de plek van me foto had moeten zijn :?
Pak het maar anders aan,degene die leuke fotos willen zien die zoeken me site maar op :wink:
Weet ik zeker dat t allemaal werkt zoals t hoort :shock:
Wover

Bericht door Wover »

phantom27 schreef:Helaas zelfs via die een voudige en nauwkeurig opgevolgde regels,kom ik net verder dan m'n stukje txt en een rood kruis in een soort raanpje.
Waar bij dat kruis de plek van me foto had moeten zijn :?
Pak het maar anders aan,degene die leuke fotos willen zien die zoeken me site maar op :wink:
Weet ik zeker dat t allemaal werkt zoals t hoort :shock:
een foto van jouw site:

http://www.spoorfotos.nl/Fortis%20thaly ... Small).jpg

-->
Afbeelding -->

Code: Selecteer alles

[img]http://www.spoorfotos.nl/Fortis%20thalys%204532%20te%20Ddr%20Kilweg%20(Small).jpg[/img]
edje

Bericht door edje »

Afbeelding En als je nu op quote drukt, kun je precies zien hoe ik dat heb gedaan.
Het is echt niet moeilijk.
Sara Raats

Bericht door Sara Raats »

ik had m'n fototoestel niet op zak

en ik zag een duikbrilletje nummer 927

dom kieken dat ik ben
phantom27

nsr 9520 te ddr kilweg

Bericht door phantom27 »

Hopelijk zoiets dan ? Afbeelding
Elgar

Re: nsr 9520 te ddr kilweg

Bericht door Elgar »

phantom27 schreef:Hopelijk zoiets dan ?
Afbeelding Goed gedaan! :wink:

Kan je vanaf nu terug foto's posten, ik kijk er al naar uit... :wink:
phantom27

Bericht door phantom27 »

Hier dan de andere plaat van de fortis genomen op 27 april te Dordrecht-Kilweg :wink:
Lukt t eindelijk nog ook zeg,foto plaatsen :shock: :D Afbeelding
Sander

Bericht door Sander »

Hela!

Ik zit nu in Zwitserland en omdat ik toch internet tot mijn beschikking heb, zomaar eens een plaatje. Meer foto's volgen ter zijner tijd wel.

Foto is overigens enig artistiek bedoeld, dus geen standaard-treinplaatje. Foto gemaakt bij de RhB, op de Albulapas(s) nabij Preda.
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

Sander schreef:Hela!
Foto is overigens enig artistiek bedoeld, dus geen standaard-treinplaatje. Foto gemaakt bij de RhB, op de Albulapas(s) nabij Preda.
tenminste iemand die weet waar hij knappe foto's kan maken, heel mooi gedaan :-)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Mooie foto van die 1349! 8) :twisted: :P
Een loc die ook veel op de IC A te bewonderen is! :wink:
Plaats reactie