Fles schreef:Steven schreef:Fles schreef:Ja, ga vooral zo door zou ik zeggen. En dan later maar weer klagen over toegenomen agressie tegen treinpersoneel. Nou, wat wonderlijk. Dat had echt niemand verwacht

beste fles ik zou graag hebben dat je geen dingen door elkaar gaat smijten, eerst weten waarom deze staking er is dan pas reageren, anders lijken sommige reacties heel goedkoop. lees de website van ovs eens na om te weten waarover het gaat.
http://www.ovs-sic.be
Nou, ik ben niet van mening dat ik dingen door elkaar smijt, hoewel het op zich wel wat prematuur is wat ik zei. Maar goed, je kunt natuurlijk op je klompen aanvoelen dat het publiek hier gewoon niet blij van wordt. En dan maakt het voor de gemiddelde reiziger niet zo veel uit waar zo'n staking om begonnen is. De reiziger betaalt voor zijn kaartje en wil vervoerd worden. Meer niet. En dat gebeurt dus gewoon niet, dus de reiziger is ontevreden. Klaar. Dan kun je die reiziger wel gaan uitleggen waarom dat zo is, maar daarmee bestaat het probleem van die reiziger ("Ja leuk, maar ik moet NU daar-en-daarheen") gewoon voort.
En naast het bericht op die link die je noemde heb ik ook dit gelezen:
http://www.b-rail.be/php/alerts/index.p ... ew&&id=356
Dan vraag ik me toch af: Wat klopt hier niet?
Zoals steeds, tzal wel iets tusen de twee zijn zeker?
Kijk wat die stakingen betreft, ik heb alle begrip voor deze mensen dat ze actie voeren om het toch beetje meer leefbaar te maken met wat meer vakantie en betere regelingen.
Alleen vind ik het enorm jammer dat enkel de reiziger daar de enorme grote dupe van is zoals altijd.
Zo moet ik komende maandag ook werken en zou ik toch wel graag op een deftig uur thuisgeraken om kerstavond te kunnen doorbrengen met mijn familie.
Dat m'n het juist op deze dag doet, tja, dat toont wel van hééél weinig respect voor de reiziger.
We hebben betaald, dus als je voor iets betaald hebt, wil je de kwaliteit er wel van hebben en als deze ontbreekt... tja... of te wel kan je dat verhalen of te wel ga je er niet meer naar toe hé maar de nmbs is op hun gemak hé met hun monopolie...
Trouwens wordt er nu gestaakt vanaf 14 uur of is het de ganse dag of...????