Pagina 13 van 22
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 27 mar 2009, 20:28
door OMC
Bekijk dit maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=3b-rQ7fdvJw
Blijkbaar eentje die zijn toestelletje beu is

Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 27 mar 2009, 23:39
door treinbruno
er zou eens een container af moeten donderen
of de trein zou moeten ontsporen

Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 12 nov 2009, 20:26
door sammarco1
Behoudens het ontbreken van een mooie blauwe lucht, is dit een schitterende foto.... Op afstand gemaakt, veel erop. en vooral "VEILIG"
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/di ... ?pos=-6444
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 13 apr 2010, 16:38
door eagleheart
hoi,
ik heb een vraagje. Stel dat ge sfeerfoto's van het spoor, bovenleiding(spalen), e.d. wilt maken op een plaats waardat in het weekend geen enkele trein voorbij komt(zowel geen goederen- als geen reizigersverkeer).
Is het dan verboden om op de sporen te gaan staan om foto's te nemen?
mvg
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 13 apr 2010, 17:24
door Robin
op sporen gaan staan is altijd verboden.
Er zal maar eens een onderhoudstrein achter u aan komen.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 13 apr 2010, 21:09
door Joris
Hallo,
Als je een foto wilt nemen van midden in het spoor, stel je dan op een overweg
(en maak natuurlijk dat je weg bent als deze zou beginnen rinkelen

)
Groeten,
Joris De Mol
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 05 nov 2010, 18:13
door Jani
eagleheart schreef:hoi,
ik heb een vraagje. Stel dat ge sfeerfoto's van het spoor, bovenleiding(spalen), e.d. wilt maken op een plaats waardat in het weekend geen enkele trein voorbij komt(zowel geen goederen- als geen reizigersverkeer).
Is het dan verboden om op de sporen te gaan staan om foto's te nemen?
mvg
Hoe is het toch mogelijk, altijd in dat spoor willen kruipen.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 05 nov 2010, 19:25
door groentje
Ja, dat blijft verboden. Omdat uitzonderlijk verkeer nooit kan worden uitgesloten, van werktreinen, gecharterde ritten, etc. Zelfs wanneer een spoor buiten dienst is, moet je nog opletten.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 05 nov 2010, 19:33
door dentheo
groentje schreef:Ja, dat blijft verboden. Omdat uitzonderlijk verkeer nooit kan worden uitgesloten, van werktreinen, gecharterde ritten, etc. Zelfs wanneer een spoor buiten dienst is, moet je nog opletten.
Inderdaad, net als op de weg.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 04 jan 2011, 22:24
door HLE 2302

L24 is een beheerde lijn om over te steken tijdens wandelingen precies.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 04 jan 2011, 23:23
door Darko
HLE 2302 schreef:
L24 is een beheerde lijn om over te steken tijdens wandelingen precies.
Das niks nieuws
mod edit: Gelieve geen foto's mee te quoten
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 06 jan 2011, 11:26
door Dieselfreak
HLE 2302 schreef:L24 is een beheerde lijn om over te steken tijdens wandelingen precies.
Euh, een
beheerde lijn? Je bedoelt zeker "een be
geerde" lijn.
Nu lijn 24 onder draad is gebracht, is het een stuk gevaarlijker geworden daarop te wandelen, want toen er enkel dieseltreinen reden, hoorde je die lang op voorhand aankomen. Een elektrische trein hoor je veel minder.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 06 jan 2011, 11:34
door Jani
Laat ze maar doen hé, als ze overreden worden zullen ze het niet meer doen!
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 06 jan 2011, 11:36
door dentheo
Ik meen nog altijd dat een weg oversteken waar per uur enkele honderden auto's voorbijkomen zeker zo gevaarlijk is....
Alleen is de kans op "vallen" iets groter natuurlijk.
Re: Aandacht: wantoestanden op L24 en elders
Geplaatst: 06 jan 2011, 12:56
door Dieselfreak
dentheo schreef:Alleen is de kans op "vallen" iets groter natuurlijk.
Dat is het gevaar, als je valt en niet op tijd kunt opstaan... Daarbij, een auto kan nog remmen of uitwijken, maar op het moment dat een treinbestuurder iemand op de sporen ziet, is het meestal te laat. En je hebt ook veel minder kans een aanrijding met een trein te overleven dan een aanrijding met een auto.