Pagina 13 van 61
Geplaatst: 09 okt 2006, 21:21
door Bert
Ik denk ook eerder aan de Franse stellen, deze worden regelmatig van Brugge naar Frankrijk verstuurd met een vrachtwagen.
De M6bx
Geplaatst: 10 okt 2006, 18:32
door NV
Beste mensen, aangezien er niemand een foto heeft van een M6bx(stuurrijtuig), ga ik er hier 1 zetten.
Deze foto toont hoe het er werkelijk zal uitzien (en ik kan het weten).
Intussen zijn er al een 2 à 3-tal bijna afgewerkt. Ze worden inderdaad nog volop getest en er zijn nog dingen aan die verandered moeten worden vanbinnen. Het uiterlijk verandert niet.
Geplaatst: 10 okt 2006, 18:43
door Accelerat
Even by-the-way: Heb je wel toestemming op dit te posten?
Geplaatst: 10 okt 2006, 18:49
door Teach2
Bedankt! Nog geen echte foto, maar dit kan natuurlijk wel tellen als voorsmaakje
Ben ik correct als ik ervan uit ga dat je 'ik kan het weten' betekent dat je bij Bombardier werkt? In dat geval: enig idee wanneer de eerste stuurstand geleverd wordt? (er werd hier gesproken van rond maart ergens) En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Geplaatst: 10 okt 2006, 18:55
door nicken
idd,heb zo een groot vermoeden dat hij bij bombardier werkt,welkom alvast

Geplaatst: 10 okt 2006, 18:55
door SIMPY.be
Teach2 schreef:En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Aangezien de stuurstanden prioriteit hebben gekregen zal dit nog later worden...
Bedankt voor de tekening, we hebben nu al een beter idee hoe het zal zijn hé. Al heb ik méér dan een jaar geleden al een voorsmaakje gefotoshopt, en blijkbaar had ik toen gelijk!

Geplaatst: 10 okt 2006, 18:55
door NSNMBS
Waarom lijkt ie zoveel op een tekening die ik ooit eens gemaakt had voor het stuurstand

Precies hetzelfde, wat ben ik een goede gokker
@Simpy, ik was je toen misschien 15 minuten voor (A)
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:14
door Wover
Zie ik daar maar een enkele deur? Da gaat weer leuk worden als er mensen zo dom zijn om massaal langs daar uit te stappen.
In de MW41 heb je dat ook. Daar heb je dan rijen van een halve wagon lang om uit te stappen langs de enkele deur, terwijl er langs de dubbele deur al mensen instappen.
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:30
door groentje
En de stuurrijtuigen M4 heeft ook maar 1 (veel te smalle) deur...
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:32
door Moi
groentje schreef:En de stuurrijtuigen M4 heeft ook maar 1 (veel te smalle) deur...
Dat zijn dan ook allemaal rijtuigen 1ste klas die zowiezo bij de M4'en allemaal smalle deuren hebben.
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:37
door NV
Dan heb je goed gegokt met je tekening. Proficiat daarvoor.
Ik weet ook niet juist wanneer de eerste stuurpostrijtuigen geleverd zullen worden. Zoals ik al zei, moeten er nog enkele dingen verandert worden.
Ik dacht dat er vandaag een nieuwe M6a geleverd was.
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:37
door groentje
Klopt, maar de A-rijtuigen hebben er dan wel 2 van, terwijl de ADX maar 1 deur heeft. Ze hebben echter inderdaad alletwee verschrikkelijk smalle deuren...
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:43
door Wover
van wat worden die rijtuigen gemaakt? Da's precies beton

of is dat maar schijn?

Geplaatst: 10 okt 2006, 19:59
door Accelerat
Hoe dan ook, ik vind het er tóch allemaal goed uitzien!

Geplaatst: 10 okt 2006, 20:29
door Trainspotterke
Het zal zo te zien een mooi rijtuig worden!
