Door 21 en 27 toch. 13 gaat cargoStijn91 schreef:Door de komst van HLE 18 zullen HLE 23/26 verdwijnen. Dus P-treinen met een HLE23/26 worden vervangen door HLE 21/27/13. Is het zo?
De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: De nieuwe loks reeks 18
Maar de 21 blijft toch op de IC/IR's met M4'en en M5'en?
Of gaan ze de 18 daar ook voorhangen, na de nodige aanpassingen?
Of gaan ze de 18 daar ook voorhangen, na de nodige aanpassingen?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Vooral door 21. De 13 (helemaal) en een deel van de 27 zouden naar goederen verkassen.Stijn91 schreef:Door de komst van HLE 18 zullen HLE 23/26 verdwijnen. Dus P-treinen met een HLE23/26 worden vervangen door HLE 21/27/13. Is het zo?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Dat gaat niet, M4 en M5 kan enkel nog TD rijden met 11-21, dus niet MUX lok's onlyTrainzDr3ver schreef:Maar de 21 blijft toch op de IC/IR's met M4'en en M5'en?
Of gaan ze de 18 daar ook voorhangen, na de nodige aanpassingen?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Op de eerste foto duwt de lok zie rode sluitlichten, en de tweede trekt hij dan wel op tegen spoor !msts.be schreef:Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Wat die test ritten aangaat heb ik geen flauw idee, want hier rijdt hij dus als 2208 en 2233.
Jos
Re: De nieuwe loks reeks 18
Ik dacht dat men met M6 BDx getest hebben in Kortrijk.msts.be schreef:Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Oa, ook in en rond het Brusselse. Het staat hier in de topic ergens dacht ik...Stijn91 schreef:Ik dacht dat men met M6 BDx getest hebben in Kortrijk.msts.be schreef:Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Re: De nieuwe loks reeks 18
Ze hebben inderdaad testen uitgevoerd te Kortrijk met het M6 BX rijtuig.Stijn91 schreef:Ik dacht dat men met M6 BDx getest hebben in Kortrijk.msts.be schreef:Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Ik herhaal eventjes:
A = Eerste klasse.
B = Tweede klasse.
D = Pakwagen.
X = Stuurpost.
Voorbeeld 1: M6 stuurstand = 2e klasse, stuurpost. (Géén pakwagen!) -> M6 BX.
Voorbeeld 2: M4 stuurstand = 1e klasse, stuurpost & pakwagen. -> M4 ADX.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: De nieuwe loks reeks 18
Ja sorry ik quote rechtstreeks wat msts.be had gevraagd.HLE 2302 schreef:Ze hebben inderdaad testen uitgevoerd te Kortrijk met het M6 BX rijtuig.Stijn91 schreef:Ik dacht dat men met M6 BDx getest hebben in Kortrijk.msts.be schreef:Duwt de loc daar nu ? Wanneer heeft men dan met M6 BDx getest ? Of zijn dit de testritten daarvoor ?
Ik herhaal eventjes:
A = Eerste klasse.
B = Tweede klasse.
D = Pakwagen.
X = Stuurpost.
Voorbeeld 1: M6 stuurstand = 2e klasse, stuurpost. (Géén pakwagen!) -> M6 BX.
Voorbeeld 2: M4 stuurstand = 1e klasse, stuurpost & pakwagen. -> M4 ADX.
Ik heb HLE 1812 vandaag gezien in Denderleeuw (20:41) als IC 2220, zoals hier al werd gezegd dat een HLE 18 veel lawaai maakt door de ventilatie, ik vond dit eigenlijk niet hinderlijk.
Er worden elke week 2 nieuwe HLE's geleverd, dus dat wilt zeggen dat deze eerst allemaal nog 1000 km moeten afleggen, of zit ik fout.
Laatst gewijzigd door Stijn91 op 13 sep 2011, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De nieuwe loks reeks 18
2 keer op en af met de IC-A en je hebt die 1000km al
. Als ik het goed had was Eupen - Oostende - Eupen z'n 500km.




Re: De nieuwe loks reeks 18
een enkele reis oostende-eupen heeft 259km als afstand dus jah een heen en terug is 518km dus met 2 keer op en af zit ge er aan jaRobin schreef:2 keer op en af met de IC-A en je hebt die 1000km al. Als ik het goed had was Eupen - Oostende - Eupen z'n 500km.