Theo, ik had het over deze planner:dentheo schreef:Ik krijg dit antwoord, waarschijnlijk verkeerde link:
http://hafas.bene-system.com/bin/query. ... Nederlands
Theo, ik had het over deze planner:dentheo schreef:Ik krijg dit antwoord, waarschijnlijk verkeerde link:
Allez, op wat trekt dat nu? Waarom tussen 19 uur en 21 uur niet, en daarna weer wel?Bumumy schreef:Na 19u zou er maar 1 trein per uur meer rijden tussen Antwerpen en Gent! Dit tot 21u, daarna weer halfuursfrequentie tot 23u16. Geen IC 1819 en IC 1820.
Ik vermoed omissies in de data die de NMBS aan MERITS heeft gestuurd. Zal wel gecorrigeerd worden.Dieselfreak schreef:Allez, op wat trekt dat nu? Waarom tussen 19 uur en 21 uur niet, en daarna weer wel?Bumumy schreef:Na 19u zou er maar 1 trein per uur meer rijden tussen Antwerpen en Gent! Dit tot 21u, daarna weer halfuursfrequentie tot 23u16. Geen IC 1819 en IC 1820.
Code: Selecteer alles
5 10 15 20 25 30
----+----+----+----+----+----+-
Dec ¦ ¦ x ¦xx x xx¦
Jan x xx ¦xx ¦ xx¦ xx ¦
Feb xx ¦ xx¦ xx ¦ xx ¦ ¦
Maa xx ¦ xx¦ xx ¦ xx ¦ xx
Apr xx ¦ xx ¦ xxx ¦xx ¦
Mei x xx¦ xx ¦ xx ¦ xx x¦x
Jun x ¦ xxx¦ xx ¦xx ¦ xx¦
Jul xx ¦ xx ¦ xxx ¦xx ¦
Aug xx ¦ xx xxx ¦ xx¦ xx
Sep ¦xx ¦ xx¦ xx ¦ xx ¦
Okt xx ¦xx ¦ xx¦ xx ¦
Nov xx ¦ xx¦x xx ¦ xx ¦ xx
Dec ¦xx ¦ x ¦ ¦ ¦ ¦
Tja, zou kunnen natuurlijk. Ik vermoed echter dat het nog wel gecorrigeerd zal worden.Bumumy schreef:@TheJay: dat lijken enkel dagen op R67 dat hij rijdt. Ik baseerde mij gewoon op weekdagen (N67). Aan de kruisjes op de kalender te zien is dat ook enkel op zat-zon en feestdagen. Het voorbeeld dat jij aanhaalt is ook een dienstregeling van het weekend...
Steven schreef:carlos veel foto valt er niet van te maken, dat is gewoon onderaan op de dwarsbalk dat in het snelheidsvakje 200 zal staan ipv 160, die tekst brengen ze altijd aan met stickers, zoals alle andere info die trouwens terug te vinden is op een rijtuig.
Steven is gewoonlijk nogal snel om bepaalde aannames die hij maakt, als feiten weer te gevenRetard schreef:Maar het moet toch iets speciaals zijn, in de zin van een ander gekleurde B of zo?
nahoj schreef:Het uiterlijk laat ik liever een verrassing blijventrainspotterstef schreef:Hoe ga je dat kunnen herken die aangepaste M6 voor over de lijn 2 te crossen
En wat moet er zo verbouwd worden![]()
(Stel er u aub ook niet te veel bij voor.)
De verdere aanpassing slaat voornamelijk op het onderhoud.
Hier ga ik je toch moeten verduidelijken Steven. I6/10 voor Max 200km/h hebben een bijkomende vering gekregen aan de bougie. I6/10 die Max 160km/h mogen hebben die niet al is de voorbereiding wel van in het begin gebouwd (die vering die ze hebben bijgeplaatst is ook te zien bij I11 en AM96). Bijkomend detail de I6/10 voor Max 200km/h hebben 1 wc moeten afgeven en de andere is omgebouwd met opvangbak.Steven schreef:Is geen aanname. Feit is dat de i6 en i10 die 200 mogen er op die snelheidsindex na er identiek hetzelfde zijn blijven uitzien. Ik verwacht voor deM6 niets anders. Men wil alles zo uniform mogelijk houden. De enige "grootse" afwijking hier zijn de klassiekjes type cityrail verder heeft onze spoorweg de laatste tien jaar niet echt veel creativiteit laten zien en ik verwacht niet echt verandering daarin.
Vering of schokdemper. Het is 1 van die 2.dentheo schreef:Geen bijkomende schokdemper ?? Eigenaardig.
Het gaat om het plaatsen van een anti-slinger schokdemper. Geen vering.260689 schreef:Vering of schokdemper. Het is 1 van die 2.dentheo schreef:Geen bijkomende schokdemper ?? Eigenaardig.