Toch nog eens een ftotje van mezelf tonen. 14 en een half jaartjes maar, de jongste waarschijnlijk dus.
Ik een half jaartje terug op de bok van de Thalys PBA 4335 te Breda.
sncf-sncb schreef:Toch nog eens een ftotje van mezelf tonen. 14 en een half jaartjes maar, de jongste waarschijnlijk dus.
De jongste Thalys-TB! De jeugd is rap volwassen dees dagen
patrick da kan ook een TGV-R zijn want dat zijn die eerste stellen in princiepe allemaal staat er aan de zijkant duidelijk op vermeld ik hou het dan altijd makkelijksheidshalve op hst bestuurder
Laatst gewijzigd door Steven op 02 mar 2007, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
sncf-sncb schreef:Toch nog eens een ftotje van mezelf tonen. 14 en een half jaartjes maar, de jongste waarschijnlijk dus.
De jongste Thalys-TB! De jeugd is rap volwassen dees dagen
vroeg rijp hè
In het KTA ieper hangt er zelf een condoomenbak in de toiletten,remeber uitzending telefacts
Hey,
Mischien is het wel tijd dat ik me ook even kort voorstel. Ik was tot voor kort studente op de hogeschool van Gent. Ik studeerde daar orthopedagogie. Dit deed ik echter in afwachting van de nmbs.
Ik heb dus mijn eerste examens moeten studeren, om dan 2 weken later te horen dat ik ook geslaagd was bij nmbs. jihaa school kan ik nu wel vaarwel zeggen. Of toch niet helemaal want ik zal nog veel mogen studeren in mijn leven.
Een foto (neen dat ga ik jullie niet aandoen).
mvg,
Aangenaam, ik ben Becky, 22 jaartjes en afkomstig van Genk. Vorig jaar heb ik meegedaan aan de aanwervingsprocedure met als hoor DE job te vinden, ik had al van velen gehoord dat Treinbegeleider een supertoffe job is. Helaas een tegenslag gehad (werkongeval=>staartbeentje gebroken) waardoor mijn medische proeven uitgesteld moesten worden tot 18 april 2007. Vandaag nieuws gekregen dat ik erbij ben en 21 mei mag beginnen aan mijn opleiding. Ik zit nog altijd na te bibberen, want ik had mijn moed al een beetje verloren...