Noorderkempen Brecht !!!!!
-
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Maar er staan geen punten bij. Gewoon een tekstje met informatie die wij al lang wisten.
Volgens ATV heeft minister Vanackere bevestigd dat de treinen gaan rijden vanaf 14 juni!
En de eerste eendebek van Ansaldo komt morgen in Nederland..als ze die nu op de officiele opening even naar Brecht brengen ?? met de "tulpenlok" bv. Zou netjes zijn....thejay schreef:Volgens ATV heeft minister Vanackere bevestigd dat de treinen gaan rijden vanaf 14 juni!
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Toch raar dat nu plots burgemeesters, ministers en wie nog allemaal, luid verkondigen dat de trein gaat rijden vanaf 14 juni en de enige die het echt kan weten,de NMBS, nog steeds in alle talen zwijgt.thejay schreef:Volgens ATV heeft minister Vanackere bevestigd dat de treinen gaan rijden vanaf 14 juni!
Gisternamiddag heeft Jef van den Bergh in de Kamer hierover een vraag gesteld aan minister Vanackere.
Dit was wel in de Kamer en niet op een of andere commerciële tv-zender.
De minister heeft geantwoord dat de testen gunstig waren verlopen, maar :
"Het homologatieproces is momenteel aan de gang, in nauwe samenwerking tussen NMBS, Infrabel en de veiligheidsdiensten van de FOD Mobiliteit en Vervoer.
Alles wordt in het werk gesteld opdat de commerciële dienst op 14 juni van start zou kunnen gaan."
Het is dus nog veel te voorbarig om nu al overal te gaan uitschreeuwen dat men op 14 juni ook effectief zal starten.
Er is dus blijkbaar een verschil tussen wat een minister zegt op een commerciële tv-zender en wat hij zegt in de Commissie van de Kamer, buiten het bereik van alle camera's.
Van een officiële bevestiging is dus op dit moment helemaal nog geen sprake.
Dat de fanfare van Brecht dus nog maar even wacht met repeteren.
Laatst gewijzigd door Adler op 28 apr 2009, 08:52, 3 keer totaal gewijzigd.
-
TE LAAT ! ! !rail s schreef:Kan de man met de bierbak zijn weddenschap nog eens herhalen? :twisted:
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Over al die 'speculaties' en 'dingen die er gezegd worden' (door politici, burgemeesters, media, NMBS, kenners, e.d.) heb ik m'n eigen mening:
'Ik wacht af tot 14 juni.'
en
'Eérst zien, dan geloven.'
Want over de geschiedenis/heden/plannen over 'Noorderkempen' (Brecht) en z'n Brecht-Shuttle kan je al boekdelen schrijven...
'Ik wacht af tot 14 juni.'
en
'Eérst zien, dan geloven.'
Want over de geschiedenis/heden/plannen over 'Noorderkempen' (Brecht) en z'n Brecht-Shuttle kan je al boekdelen schrijven...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Vergeet niet dat het binnenkort 'Bollekeskermis' is! Dan wordt er wat gel... (excuseer) uit de nek gekletst door den politiek.
Ik heb naar het schijnt binnen twee weken opleiding ETCS, om naar Noorderkempen te rijden vanaf 14 juni.
Momenteel zijn ze in FN ervan overtuigd dat we gaan rijden vanaf 14 juni...
Momenteel zijn ze in FN ervan overtuigd dat we gaan rijden vanaf 14 juni...
Moest hij voor 01/01/2009 rijden of zo?jan_olieslagers schreef:TE LAAT ! ! !rail s schreef:Kan de man met de bierbak zijn weddenschap nog eens herhalen?
Hoe gaat de aansluiting met Brussel verlopen? Ik heb in de krant gelezen dat allke mogelijke aansluitingen slecht uitkomen met het uur dat de Noorderkempen express aankomt...
Om de mensen weg te jagen zodat ze de dienst kunnen opdoeken?
Om de mensen weg te jagen zodat ze de dienst kunnen opdoeken?
Oh jee, heb ik weer eens wat beloofd?rail s schreef:Kan de man met de bierbak zijn weddenschap nog eens herhalen?

euh ja en je hebt verlorenFles schreef:Oh jee, heb ik weer eens wat beloofd?rail s schreef:Kan de man met de bierbak zijn weddenschap nog eens herhalen?![]()

-
Hoi,
Dju, nu ben ik te laat voor een tractatie want ik ben op vrijdag 1Mei al geweest en het was supergeslaagd met blikvangers in de vorm van de HLE 2551 en de HLD 5515.
Lukas
Dju, nu ben ik te laat voor een tractatie want ik ben op vrijdag 1Mei al geweest en het was supergeslaagd met blikvangers in de vorm van de HLE 2551 en de HLD 5515.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!