DLC en PB

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
Miljaarde schreef:Ondanks alle problemen communiceert men bij de nmbs blijkbaar nog altijd beter, en tis daar al zo slecht qua communicatie!! Ik wacht op een sprekende DLC. Sander?
Hmm, goed quoten is blijkbaar niet je sterkste kant. Als je lef hebt, bel je gewoon DLC, en dan merk je het vanzelf. Kijk niet naar mij, ik heb wel genoeg over DLC gezegd vind ik :) .
ja, das just, hoe doe je dat, dat quoten? :oops:
lef? kijk eens in de vandale (de dikke, en anders de dunne) Waar werk je en wie ben je?
Wover

Bericht door Wover »

nochtans hebben wij in Italië in zo'n eurostar achtig ding gezeten, maar dat zijn eigenlijk de gewone IC's daar e, maar daar was zo'n ticket + fip kaart niet voldoende blijkbaar.
groentje

Bericht door groentje »

Eurostars zijn gewoon Italiaanse snelle IC's.
Wover

Bericht door Wover »

Hmm dat dacht ik dus ook. maar we kregen er ook een minute maid'je aangeboden gratis :P

Maar het is al minstens 10 jaar geleden, ik herinner mij er niet veel meer van, ik weet alleen dat we aan het Gardameer op hotel zaten, dan een kort reisje hadden gemaakt met de auto naar een iets groter stadje er niet zo ver vandaan, en daar dan zo'n eurostar hadden genomen naar venetië.

Prachtig station trouwens (vond ik toen)

en leuk om eens zo over water te rijden.
Steven

Bericht door Steven »

Wover schreef:nochtans hebben wij in Italië in zo'n eurostar achtig ding gezeten, maar dat zijn eigenlijk de gewone IC's daar e, maar daar was zo'n ticket + fip kaart niet voldoende blijkbaar.
tja in zwitserland mag je ook niet zomaar overal op, omdat je niet altijd met 1 zelfde firma te maken hebt, in duitsland moet je voor ICE en nog paar andere treinen ook de toeslag betalen. zo zal er in italie dus ook voor bepaalde treinen een extra moeten betaald worden ook al heb je een fip kaart en biljet
Sander

Bericht door Sander »

Miljaarde schreef:lef? kijk eens in de vandale (de dikke, en anders de dunne) Waar werk je en wie ben je?
Als je mensen wilt laten praten, moet je vooral zo beginnen. Maar goed, je bekijkt het maar met je hopeloze gedoe, je kent mijn standpunt en dan vind ik het mooi :) .
ICE

Bericht door ICE »

Ik heb een vraagje voor de DLC collega's die bevoegdheid hebben voor NS.
Hebben jullie het btc examen gedaan en indien ja worden er daar vragen gesteld over reizigerstreinen?
Ik moet volgende week naar Amersfoort om het examen te doen(voor NMBS). Ik heb geen idee wat ik moet verwachten daarom pols ik eens bij jullie :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Concurrent schreef:Zitten er hier ook al DLC bestuurders met nederlandse Bevoegheid??? :P
Moet je dan bevoegdheid hebben voor op het NS-net te mogen rijden?! :lol: :P
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

lol :lol: :lol:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

nb
Laatst gewijzigd door Miljaarde op 09 dec 2009, 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.
e49memling

Bericht door e49memling »

Trainspotterke schreef:
Concurrent schreef:Zitten er hier ook al DLC bestuurders met nederlandse Bevoegheid??? :P
Mag dat niet met een fietsrijbewijs? :twisted: :twisted:
Steven

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Trainspotterke schreef:

al dan niet tandem :-)
e49memling

Bericht door e49memling »

Steven schreef:
e49memling schreef:
Trainspotterke schreef: Moet je dan bevoegdheid hebben voor op het NS-net te mogen rijden?! :lol: :P

al dan niet tandem :-)
Da's voor dubbel trekkracht :D :D :D :D
Plaats reactie