idd, helaas mankeert er nog een beetje meer. De bx'en zijn veel delicater dan gewone rijtuigen. Alles moet 100% in orde zijn.
Dat dak komt in de laatste fase.
Mechanik schreef:ik hoop dat er deze avond al foto's te zien zullen zijn van de M6 stuurrijtuigen.
Er is 1 TB van FBMZ meegereden met de 2742 voor de testen met de GF-koppeling met zijnen digitalen kodak
Alleen mochten die locomotief wel een halve kilometer dichter tegen de rijtuigen gezet hebben, hé! Met die lange koppeling op de 2742 zouden ze hem evengoed kunnen laten meedoen aan zo'n middeleeuw steekspel!
Wat mij opvalt is dat de stuurstand van de M6 ongeveer op dezelfde hoogte zit als bij de I11, maar dat het dak bij de M6'en er boven komt terwijl het bij een I11 bdx na de stuurpost terug naar beneden gaat.
Yup, volledig mee eens da die koppeling op gene zak trekt.
De M6 daarintegen is wel ferm.
Ze maken dan zo'n schoon M6'en met airodynamische kop etc ... tzal nog veel helpen, meer windverplaatsing ertussen dan erover.