Pagina 15 van 61

Geplaatst: 12 okt 2006, 22:43
door Trainspotterke
De TBG heeft al een compartiment in het ABD-rijtuig, op de eerste verdieping! :wink:

Geplaatst: 12 okt 2006, 22:49
door SIMPY.be
Alé, gelijkvloers gelijk we zeggen, bij het mindervalide-toilet...

Geplaatst: 17 okt 2006, 17:31
door NV
Voorsmaakje...

Geplaatst: 17 okt 2006, 17:38
door Elias
Tof! :D Bedankt!!!

Geplaatst: 17 okt 2006, 17:39
door Shrek
mooi mooi :D die kop valt nog goed mee he :P

Geplaatst: 17 okt 2006, 17:41
door groentje
Die kop wel...

Geplaatst: 17 okt 2006, 17:58
door Elgar
Ziet er goed uit he, alleen mankeert er precies nog een stukje op het dak. :)

Geplaatst: 17 okt 2006, 18:03
door NV
idd, helaas mankeert er nog een beetje meer. De bx'en zijn veel delicater dan gewone rijtuigen. Alles moet 100% in orde zijn.
Dat dak komt in de laatste fase.

Geplaatst: 17 okt 2006, 18:15
door SIMPY.be
Bedankt, mooi!
Nog even geduld en dan kunnen we ze allemaal in volle baan spotten :) 8)

Geplaatst: 17 okt 2006, 18:16
door Stijn D.C.
Mechanik schreef:ik hoop dat er deze avond al foto's te zien zullen zijn van de M6 stuurrijtuigen.
Er is 1 TB van FBMZ meegereden met de 2742 voor de testen met de GF-koppeling met zijnen digitalen kodak :-)
En is het gelukt :P :mrgreen:

Ziet echt prachtige stuurstand uit :wink:

Geplaatst: 17 okt 2006, 20:36
door Trainspotterke
Alleen mochten die locomotief wel een halve kilometer dichter tegen de rijtuigen gezet hebben, hé! :roll: Met die lange koppeling op de 2742 zouden ze hem evengoed kunnen laten meedoen aan zo'n middeleeuw steekspel! :roll:

Geplaatst: 17 okt 2006, 20:48
door 1607
lelijk gewoonweg :?

Geplaatst: 17 okt 2006, 21:51
door Bert
Wat mij opvalt is dat de stuurstand van de M6 ongeveer op dezelfde hoogte zit als bij de I11, maar dat het dak bij de M6'en er boven komt terwijl het bij een I11 bdx na de stuurpost terug naar beneden gaat.

Geplaatst: 17 okt 2006, 22:14
door Stijn D.C.
die automatische koppeling is idd lelijk :evil:

Geplaatst: 17 okt 2006, 23:19
door Beesty
Yup, volledig mee eens da die koppeling op gene zak trekt.
De M6 daarintegen is wel ferm.
Ze maken dan zo'n schoon M6'en met airodynamische kop etc ... tzal nog veel helpen, meer windverplaatsing ertussen dan erover. :roll: