Pagina 15 van 16
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 08 mar 2008, 16:18
door Traxxion
Kees = flv-fgsp.
En over de 2755 en 2756: ze staan inderdaad in Salzinnes voor automatische koppeling, maar het kan evengoed zijn dat ze gewoon op deze locs GF'en aan het plaatsen zijn.
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 08 mar 2008, 22:29
door Hurlet

Vanaf 10.03.2008 rijden alle treinen reeks 15** met de HLE reeks 27 MUX
kant kust!
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 08 mar 2008, 23:26
door overweg13
Dag
Bedoel je dan met één loc, en dus verder zonder splitsing, of gaat men toch opnieuw splitsen?
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 08 mar 2008, 23:53
door Hurlet
overweg13 schreef:Dag
Bedoel je dan met één loc, en dus verder zonder splitsing, of gaat men toch opnieuw splitsen?

Met een samenstelling 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 zal de HLE kant kust zijn!
Dus
richting kust
Tussen Leuven (ma > vr) / Landen (za + zo) en Brugge: 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 (ipv 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX)!
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 00:11
door R4C-Fan
Sehe ich das anhand der Zugnummern richtig das es um die IC Linie E geht?
http://www.belrail.be/F/relations/natl/ ... ?type=ic_e
Und wo werden die AM96 dann eingesetzt?
Danke
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 00:40
door Hurlet

Ab Montag, dem 10. März 2008
Zügen 15**
Richtung Knokke / Blankenberge zwischen Löwen [Leuven] (mo > fr) / Landen (sa + so) und Brügge [Brugge]:
1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6
anstatt
5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“
oder (!!!)
Triebwagen „MS96“!
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 00:55
door dentheo
Hurlet schreef:
Met een samenstelling 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 zal de HLE kant kust zijn!
Dus richting kust
Tussen Leuven (ma > vr) / Landen (za + zo) en Brugge: 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 (ipv 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX)!
Willen ze de lok enkele mm hoger hebben staan om het doorhangen van de koppeling te compenseren ?
Hopelijk ligt het spoor netjes in de helling, zoals Belgie stijgt naar het oosten....

Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 00:56
door R4C-Fan
Ok Danke für die Übersetzung!
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 13:54
door Trainspotterke
Dan gaat er nochal een beetje mogen gedriehoekt worden met die stuurrijtuigen en locomotieven HLE27 GF.
Momenteel staan die nog allemaal andersom.
@ Hurlet: Niet alle HLE 27 MUX zijn uitgerust met GF-koppeling, hé!

MUX wil zeggen dat de locomotief compatibel is met de elektronica van het M6-stuurrijtuig. Binnenkort worden alle 27's trouwens 'gemuxt', wat bijlange niet wil zeggen dat ze allemaal met GF-koppeling uitgerust zullen worden.
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 09 mar 2008, 15:52
door Hurlet
Trainspotterke schreef:Dan gaat er nochal een beetje mogen gedriehoekt worden met die stuurrijtuigen en locomotieven HLE27 GF.
Momenteel staan die nog allemaal andersom.
./...

Op 08 + 09 + 10.03.2008 rijden extratreinen tussen Hasselt en Aarschot, dan naar Heist op den Berg, en terug naar Hasselt!
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 13 mar 2008, 21:37
door bresjt
de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 13 mar 2008, 21:49
door 260689
bresjt schreef:de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..
da was gisteren ook zo
Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 13 mar 2008, 22:00
door bresjt
260689 schreef:bresjt schreef:de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..
da was gisteren ook zo
pas vandaag gezien

sry voor oud nieuws

Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 14 mar 2008, 00:33
door Shrek
vandaag zat er een GF-geval op de IC-N, hebben ze die dan niet allemaal nodig voor de IC-E?

Re: HLE 27 MUX
Geplaatst: 14 mar 2008, 11:23
door Bartjedj
Dat GF-geval zit al even op IC-N Charleroi-Antwerpen.
Geen idee waarom.
BDJ