Dat de 1808 nog maar is naar Duitsland gaat. Was het technische fout of fout van treinbestuurder.treinfan93 schreef:De 1808 heeft er vandaag weer de brui aan gegeven ... hij werd gesleept door de 1353 .
De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Er zijn er wel meer die vandaag moeite hadden met de gladde sporentreinfan93 schreef:De 1808 heeft er vandaag weer de brui aan gegeven ... hij werd gesleept door de 1353 .
Re: De nieuwe loks reeks 18
Inderdaad, het wordt wachten tot deze zelf een 18 kopenSteven schreef:Als je wil dat Captrein, Crossrail, ... een proces aanspannen tegen B-logistics dan moeten ze dat doen. Deze locs zijn gesubsidieerd en mogen dus niet voor cargo gebruikt worden. Dat zou concurrentievervalsing zijn.sammarco1 schreef:Voor de verandering, een HLE 18 voor een goederentrein ?

-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: De nieuwe loks reeks 18
En gisteren heeft ook de 1801 de brui eraan gegeven ... gesprongen leiding in de loc.
Gebeurde bij vetrek in Genk 16h20.
Gebeurde bij vetrek in Genk 16h20.
Re: De nieuwe loks reeks 18
Op railtime stond er opgehouden, daarmee waarschijnlijk.Knipex schreef:En gisteren heeft ook de 1801 de brui eraan gegeven ... gesprongen leiding in de loc.
Gebeurde bij vetrek in Genk 16h20.
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re: De nieuwe loks reeks 18
Met die portugese locs ?Stijn91 schreef:Zijn er eigenlijk al veel problemen geweest sinds ze in dienst zijn.
Ja, da rood heeft ook iets, de NMBS daarentegen hebben inderdaad wel voor frisse kleuren gezorgd die best mogen gezien worden... Al heel wat anders dan dat oude NMBS groen...
Zullen we zeggen "De Gustibus non si disputum" ?

Laatst gewijzigd door sammarco1 op 18 okt 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re: De nieuwe loks reeks 18
Goh, ja Kinderziekten denk ik zullen er altijd wel in den beginnen zijn...
Die van de CP blijken weinig of geen problemen meer te hebben volgens de poster van die foto's van CP
Die van de CP blijken weinig of geen problemen meer te hebben volgens de poster van die foto's van CP

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re: De nieuwe loks reeks 18
Hier nog een mooi fototje tijdens een testrit met de HLE 1803 in het Wesertal

**********************************************************************************************************
Re: De nieuwe loks reeks 18
1808 was niet defect. Deed perfect dienst als 532 maar de bestuurder van Welkenraedt die er in Oostende opnieuw mee moest vertrekken als 512 kende de 18 nog niet.Stijn91 schreef:Dat de 1808 nog maar is naar Duitsland gaat. Was het technische fout of fout van treinbestuurder.treinfan93 schreef:De 1808 heeft er vandaag weer de brui aan gegeven ... hij werd gesleept door de 1353 .

- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Re: De nieuwe loks reeks 18
Ook dat maakt deel uit van kinderziekten...

**********************************************************************************************************
-
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
- Locatie: Aalter
Re: De nieuwe loks reeks 18
zojuist zag ik een 13'er voorop rijden op de IC-A 512 de 18'er reed gewoon mee achterop. weet iemand waarom de 18 niet duwt en de 13'er deze trekt?



Re: De nieuwe loks reeks 18
Misschien zelfde reden als hierboven? TB die nog niet met de 18 mag rijden.




-
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
- Locatie: Aalter
Re: De nieuwe loks reeks 18
dat kan inderdaadStef schreef:Misschien zelfde reden als hierboven? TB die nog niet met de 18 mag rijden.


