Stijn91 schreef:Als iemand nog niet met de 18 mag rijden, waarom maken ze dan die planning niet zo op dat er een TB die er wel mee kan rijden die dienst doet.
Dat zal oorspronkelijk zo wel zijn.. Maar als die TB nu net ziek is en de reserve of die buiten reeks er geen opleiding op heeft... Kan gebeuren hé
Stijn91 schreef:Als iemand nog niet met de 18 mag rijden, waarom maken ze dan die planning niet zo op dat er een TB die er wel mee kan rijden die dienst doet.
Dat zal oorspronkelijk zo wel zijn.. Maar als die TB nu net ziek is en de reserve of die buiten reeks er geen opleiding op heeft... Kan gebeuren hé
Dan moet er nog een 13 zijn, voor hetzelfde geld staat er geen 13 meer.
Dan moet er nog een 13 zijn, voor hetzelfde geld staat er geen 13 meer.
een 21'er misschien. In Oostende zullen er nog 21'ers zijn die ze misschien zouden kunnen gebruiken
Ik sta nu in neervelp op de lijn leuven-luik. Kan iemand checken of er nog een HLE18 te spotten valt? Het is nu 16.06.
En'tis hier koud. Tot hiertoe aleen maar 13en gezien.
sammarco1 schreef:Ik sta nu in neervelp op de lijn leuven-luik. Kan iemand checken of er nog een HLE18 te spotten valt? Het is nu 16.06.
En'tis hier koud. Tot hiertoe aleen maar 13en gezien.
Als er nen 18 komt is het voor nen ICk ICa passeert toch niet op L36
Verdomme.. Zijknat ben ik nu, en gene HLE18 gezien... da was ier pesies natte sneeuw... Ik zen gecongeleerd van op dinnen berm te staan. Str...weer. Wat een afgang...naar huis zonder één fotoke van de HLE18 in service.
buoeeeehhhh....