HLE 1354 + M6 op IC J 2109
AM 844 op de IC H 1909 - 1932
AM 821 op de IC H 1910 - 1933
AM 559 + 480 op de IR p 4210
De IC H's kunnen wellicht al een tijd zijn, maar ik had er nog geen AM75 op gezien, enkel al klassiekjes

Dat kan ik geloven, bij mij is het al een maand geleden dat ik nog een IC H heb gezien.loic1811 schreef:Ik heb zelf al een paar keer in een MS 75 gezeten op de ICH hoor
Dat is al heel deze week zo. Alle sprinters zijn vervangen door klassieke stellen.Elgar schreef:Vandaag werden alle Duikbrillen op de relatie Leuven - Sint-Niklaas vervangen door klassieke motorstellen.
En ik ben er niet rouwig om !Elgar schreef:Vandaag werden alle Duikbrillen op de relatie Leuven - Sint-Niklaas vervangen door klassieke motorstellen.
Eind juli-begin augustus reed de omloop van IC2106 met 4M6-rijtuigen tweede klasse en een I6A (11611). Blijkbaar heeft men geen M6 A-rijtuigen op overschot?Beesty schreef:Gisterenavond reed de IC2118 Oostende - Luxemburg zonder 1ste klasse rijtuig.
Er staan een hele hoop duikbrillen in Antwerpen-Noord aan de kant, wachtend op onderhoud.Steve schreef:... en ook waar die vrijgekomen duikbrillen dan ingezet worden?