Pagina 16 van 411
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:02
door Steven
daarnet = omstreeks 17u51???
op dat moment was ik ook te luik ik moest namelijk de IC O van 18u36 naar brussel zuid verzekeren.
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:09
door treinbruno
ja,
die van 17:50
SNCF-SNCB en ik hebben de ICa van 17:57 genomen...
liep jij trouwens bij de locomotief van de ICa?, want er liep daar iemand met de bestuurder een praatje te slaan

Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:14
door R4C-Fan
sncf-sncb schreef:Klopt:

Wieviele orangene Wagen hat die SNCB noch?
Danke
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:14
door Steven
neen ik heb er met niemand gesproken.
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:15
door Steven
R4C-Fan schreef:
Wieviele orangene Wagen hat die SNCB noch?
Danke
ik dacht er er nog maximaal een 4 tot 6 rijtuigen overblijven in C1 kleuren.
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 22:49
door 260689
Steven schreef:R4C-Fan schreef:
Wieviele orangene Wagen hat die SNCB noch?
Danke
ik dacht er er nog maximaal een 4 tot 6 rijtuigen overblijven in C1 kleuren.
er zijn er nog maar 3 in deze livre
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 23:25
door treinbruno
in de bundel van vorst staat er een achter de I5/I6'en
er zit er dan ook nog een op de luxemburg-luik.
maar waar zit het derde?
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 01 jul 2008, 23:26
door Bartjedj
In Liers heb ik er ooit een zien staan.
BDJ
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 30 jul 2008, 22:07
door Elgar
Vandaag reed er een stam bestaande uit 2 bordeaux klassiekjes op de IRa-verbinding Sint-Niklaas - Mechelen -Leuven in plaats van de gebruikelijke Breaks.
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 30 jul 2008, 22:27
door Robin
treinbruno schreef:in de bundel van vorst staat er een achter de I5/I6'en
er zit er dan ook nog een op de luxemburg-luik.
maar waar zit het derde?
in CW Mechelen staat er eentje

(als ik het juiste type voor heb

)
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 31 jul 2008, 12:06
door Terminus
Elgar schreef:Vandaag reed er een stam bestaande uit 2 bordeaux klassiekjes op de IRa-verbinding Sint-Niklaas - Mechelen -Leuven in plaats van de gebruikelijke Breaks.
Dinsdag heb ik op deze verbinding ook twee klassiekjes gezien (169 en 228). Gisteravond zaten er twee gemoderniseerde klassiekjes op (653 en 672).
Ook dinsdag: L-trein Mechelen-Gent (vertrek 15u33 in Mechelen) met 2755+ 5M6-rijtuigen met stuurstand i.p.v. break.
Te weinig breaks momenteel?
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 08 aug 2008, 13:29
door treinbruno
gisteravond reed de laatste L trein mechelen-gent met een AM96
(of het altijd zo is weet ik niet)
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 08 aug 2008, 15:10
door 260689
treinbruno schreef:gisteravond reed de laatste L trein mechelen-gent met een AM96
(of het altijd zo is weet ik niet)
is altijd zo de laatste L trein rijd altijd met AM96
zojuist op de ibis gekeken en de laatste L trein naar gent word gereden door nr AM96 dus dat is volkome normaal
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 14 aug 2008, 14:25
door Trainspotterke
Verdomme!

Ik vind 96's eigenlijk wel nog goed voor stoptreindiensten!
Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 14 aug 2008, 23:44
door mirax
Wordt de L Leuven-Hasselt door de week altijd met MS96 gereden? Was een aangename verassing voor mij afgelopen maandag (11/8).
Vreemd wel, want deze week reden er veel klassiekjes (zowel MS62 als cityrail) de "IC" verbinding Leuven Antwerpen.
Nieuwe logica? Stoptreinen met airco MS 96 en IC's met klassiekjes...