Adler schreef:
Verleden jaar zijn bv. de IC-IR boekjes maanden te laat verschenen en dit jaar heb ik er ook nog geen gezien.
Een paar dagen voor de wijziging werden deze uitgedeeld te Berchem. Het is wel in een vrouwvriendelijk formaat Het is gemaakt voor in de handtas van de vrouw maar niet voor in de vestzak van mijnheer Maar binnenin is de opmaak gemaakt voor een kleiner formaat.
Adler schreef:
Verleden jaar zijn bv. de IC-IR boekjes maanden te laat verschenen en dit jaar heb ik er ook nog geen gezien.
Een paar dagen voor de wijziging werden deze uitgedeeld te Berchem. Het is wel in een vrouwvriendelijk formaat Het is gemaakt voor in de handtas van de vrouw maar niet voor in de vestzak van mijnheer Maar binnenin is de opmaak gemaakt voor een kleiner formaat.
Bedoel je niet de regionale spoorboekjes ? Die heb ik ook.
De IC/IR Treinwijs is groter dan vorig jaar, waardoor hij niet meer past in mijn buidel, en blijkbaar ben ik niet de enige met dat probleem.
De regioboekjes waren er nog niet vorig jaar, dus gegroeid kunnen ze niet zijn. Wel zijn ze ook te groot uitgevoerd om handig meeneembaar te zijn. Daarentegen staat wel dat 1 lijn op 1 pag kan staan.
Bartjedj schreef:De IC/IR Treinwijs is groter dan vorig jaar, waardoor hij niet meer past in mijn buidel, en blijkbaar ben ik niet de enige met dat probleem.
Dus die is er toch al ? Heb je die in Mechelen gehaald ?
Bartjedj schreef:Excuses, IC/IR komt uit Herentals.
BDJ
Ah ok, ik zal morgenavond gaan zien in Mechelen maar volgens mij hebben ze het daar nog niet.
Ik zal toch tijd genoeg hebben want dank zij OVS zal ik een deel van de kerstavond in het zeer gezellige ( ) station van Mechelen mogen doorbrengen tot er een trein komt opdagen naar Heide.
Ik kan ook met een taxi gaan en de rekening naar Descheemaecker sturen.
nighttrain schreef:Er is niets zo frustrerend voor een treinbestuurder te rijden met een LEGE trein aan de achterzijde van de huizen waar de mensen gezellig bij elkaar zitten.
Meneer,
De staking begint om 14h op 24 december. U gaat er dus blijkbaar van uit dat er dan al niemand meer moet werken en iedereen al thuis zit en dat jullie de enige zijn die moeten werken.
Bij mijn weten zijn 24 en 31 december nog altijd geen wettelijke feestdagen en zijn ALLE normale bedrijven in Belgie op dat moment nog aan het werk, en dan gaat het niet enkel om ploegendiensten.
Ik begrijp dus niet waarom u zegt dat u met lege treinen zou moeten rijden (als u zou rijden).
Ik merk op andere fora ook dat er toch redelijk wat interesse is voor de trein, vooral op oudejaarsavond omdat velen dan met de trein naar een "party" gaan.
Hebben deze treinstakingen ook betrekking op internationale treinen, meer bepaald Brussel-Amsterdam? Of enkel op binnenlandse verbindingen? Heb nog nooit op een stakingsdag deze verbinding genomen, dus geen ervaring mee. Misschien sommigen onder jullie wel?
Maarten004 schreef:Hebben deze treinstakingen ook betrekking op internationale treinen, meer bepaald Brussel-Amsterdam? Of enkel op binnenlandse verbindingen? Heb nog nooit op een stakingsdag deze verbinding genomen, dus geen ervaring mee. Misschien sommigen onder jullie wel?
mvg
Maarten
Inderdaad ook die treinen zullen niet gespaard blijven.
Op de website van NS staat dit:
24 en 31 december Stakingsdreiging België
Door acties van Belgische machinisten kan het treinverkeer van, naar en in België ontregeld worden op maandag 24 en maandag 31 december. Wij houden u op de hoogte via deze pagina en via teletekst pagina 752. Houdt u rekening met forse vertraging en uitval van treinen.
nighttrain schreef:Er is niets zo frustrerend voor een treinbestuurder te rijden met een LEGE trein aan de achterzijde van de huizen waar de mensen gezellig bij elkaar zitten.
Meneer,
De staking begint om 14h op 24 december. U gaat er dus blijkbaar van uit dat er dan al niemand meer moet werken en iedereen al thuis zit en dat jullie de enige zijn die moeten werken.
Bij mijn weten zijn 24 en 31 december nog altijd geen wettelijke feestdagen en zijn ALLE normale bedrijven in Belgie op dat moment nog aan het werk, en dan gaat het niet enkel om ploegendiensten.
Ik begrijp dus niet waarom u zegt dat u met lege treinen zou moeten ijden (als u zou rijden).
Laatst gewijzigd door nighttrain op 23 dec 2007, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Allé we zullen morgen zien of ik al dan niet op een deftig uur ga thuis geraken. maar mijn partner is verwittigd en weet dat de mogelijkheid bestaat dat er om mijn moet gekomen worden... hopelijk niet naar Brussel want dat zou betekenen meer dan 100 km = over de 200 km dus...
Ik heb deze week nog Luc Cortebeeck nog gezien op tv en hij had blijkbaar geen zo'n positieve woorden over voor het OVS.
christophe schreef:Allé we zullen morgen zien of ik al dan niet op een deftig uur ga thuis geraken. maar mijn partner is verwittigd en weet dat de mogelijkheid bestaat dat er om mijn moet gekomen worden... hopelijk niet naar Brussel want dat zou betekenen meer dan 100 km = over de 200 km dus...
Ik heb deze week nog Luc Cortebeeck nog gezien op tv en hij had blijkbaar geen zo'n positieve woorden over voor het OVS.
Laatst gewijzigd door nighttrain op 23 dec 2007, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.