Het Groot Treinen Wallpapers Topic
-
Re: Het Groot Treinen Wallpapers Topic
de brug in Duffel, deze brug zal in de toekomst vervangen worden door een andere, deze zal naast de bestaande brug gelegd worden om zodoende de boog tussen Duffel en St. Kath. Waver te kunnen wegwerken waardoor men de snelheid op L25 kan verhogen naar 160 km/u. Hierover is onlangs een artikel verschenen in ODB of SJ.TrainzDr3ver schreef:De laatste op die brug, Lijn25/27?
In SJ heeft dat gestaan.Steven schreef:de brug in Duffel, deze brug zal in de toekomst vervangen worden door een andere, deze zal naast de bestaande brug gelegd worden om zodoende de boog tussen Duffel en St. Kath. Waver te kunnen wegwerken waardoor men de snelheid op L25 kan verhogen naar 160 km/u. Hierover is onlangs een artikel verschenen in ODB of SJ.TrainzDr3ver schreef:De laatste op die brug, Lijn25/27?

Robin heb je die foto nog ietsjes groter? zou hem graag als wallpaper willen.
1600x1200 is orgineel grooteStijn014 schreef:Robin heb je die foto nog ietsjes groter? zou hem graag als wallpaper willen.

-

de trein bergen-oslo rijdt finse binnen en komt net een tunnel van meer dan 10 km uit, Finse is het hoogste station van noorwegen, dit dorpje is bijna alleen per trein bereikbaar...
(een reportage maak ik nog wel eens, tekst is getypt, heb alleen nooit zin of tijd om fotos te verkleinen en up te loaden

Het is weeral eventjes geleden.. maar toch begingt het weer te kriebelen...
Als men echte haven liefhebber bent... moet je natuurlijk ook iets met de dokken hebben...
Een unieke kans om een leuk fototje te maken en laat je dus zo maar niet liggen....
En natuurlijk nog eentje onder de sneeuw... traxx 2825 staat voor een gestoord stopsein.

Als men echte haven liefhebber bent... moet je natuurlijk ook iets met de dokken hebben...
Een unieke kans om een leuk fototje te maken en laat je dus zo maar niet liggen....
En natuurlijk nog eentje onder de sneeuw... traxx 2825 staat voor een gestoord stopsein.

Dat zijn ze allebei.Joris schreef:Hallo,
Die eerste foto is schitterend!
Groeten,
Joris De Mol
BDJ
@Tommyken
Inderdaad schitterende fotos. Mag ik weten met wat voor lens deze genomen zijn? Vooral de tweede foto met de Traxx erop dan.
Of is het not done om dit soort info uit te wisselen? Ik ben zelf nl. geen spotter en ben ook niet van plan het te worden. Ben wel beginnend fotografie amateur, vandaar de vraag.
Inderdaad schitterende fotos. Mag ik weten met wat voor lens deze genomen zijn? Vooral de tweede foto met de Traxx erop dan.
Of is het not done om dit soort info uit te wisselen? Ik ben zelf nl. geen spotter en ben ook niet van plan het te worden. Ben wel beginnend fotografie amateur, vandaar de vraag.
Normaal is die info geen taboe. Sommige fotografen zetten het er zelfs bij.
BDJ

BDJ
Inderdaad... geen probleem..
Dat is met een EOS 350D en een 18-200mm lens er op...
Dat is met een EOS 350D en een 18-200mm lens er op...