edit: aub niet onder de gordel trappen met bepaalde uitspraken daarvoor dient dit forum niet.nighttrain schreef: Luc Cortebeek is ook geen referentie,als je dat nog niet begrepen hebt wake up please! Bon ik heb al een rofiel in gedachten...met uwen partner ? zoek een goed lief of echte vrouw..en Brussel so what ,ga naar een lekker knus restaurant en daarachter een goede pint 't is iets anders.. Immaginatie
OVS wil staken
Re: OVS wil staken
-
Steven schreef:edit: aub niet onder de gordel trappen met bepaalde uitspraken daarvoor dient dit forum niet.nighttrain schreef: Luc Cortebeek is ook geen referentie,als je dat nog niet begrepen hebt wake up please! Bon ik heb al een rofiel in gedachten...met uwen partner ? zoek een goed lief of echte vrouw..en Brussel so what ,ga naar een lekker knus restaurant en daarachter een goede pint 't is iets anders.. Immaginatie
Ik citeer gewoon Cortebeeck hé, ik zeg daarmee niet dat dit een referentie is hé.
En over die stakingen is mijn mening wel geweten, ok, ik heb het in het begin misschien beetje fors geforumuleerd maar so be it, ik heb me verontschudligd daarvoor.
En over die stakingen is mijn mening wel geweten, ok, ik heb het in het begin misschien beetje fors geforumuleerd maar so be it, ik heb me verontschudligd daarvoor.
een zicht op de eerste vertragingen toont een 5 tal afgeschafte treinen door sociale acties. (brussel gent)
Volgens het VRT-radionieuws van 17.00 u.: meestal problemen in West- en Oost-Vlaanderen, 1 op de 3 rijdt niet.
Brussel-Kust: 70% rijdt, 65% op Antwerpen-Gent, Brussel-Dendermonde en Kortrijk-Gent: 60% rijdt. Cijfers zullen nog dalen.
Mijnheer Petit heeft vrij, want 't is Sofie Van Haele (Infrabel) die het woord voert
Update Kerstdag:
Staking merkbaar op lijnen Brussel-Dendermonde, Kortrijk-Gent, Brussel-Antwerpen, Antwerpen-Herentals, Brussel-Luik en Brussel-Bergen.
Brussel-Dendermonde, Brussel-Bergen en Brussel-Antwerpen: 75% (tussen 07.00 en 08.00 u.) rijdt
Kortrijk-Gent: 83% rijdt
Antwerpen-Herentals en Brussel-Luik: 89% rijdt
Brussel-Kust: 70% rijdt, 65% op Antwerpen-Gent, Brussel-Dendermonde en Kortrijk-Gent: 60% rijdt. Cijfers zullen nog dalen.
Mijnheer Petit heeft vrij, want 't is Sofie Van Haele (Infrabel) die het woord voert

Staking merkbaar op lijnen Brussel-Dendermonde, Kortrijk-Gent, Brussel-Antwerpen, Antwerpen-Herentals, Brussel-Luik en Brussel-Bergen.
Brussel-Dendermonde, Brussel-Bergen en Brussel-Antwerpen: 75% (tussen 07.00 en 08.00 u.) rijdt
Kortrijk-Gent: 83% rijdt
Antwerpen-Herentals en Brussel-Luik: 89% rijdt
Hallo
(ik ben Nieuw hier enzo
)
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met wat info
Ik ga de 31 vanuit Den Haag naar Paris Nord ( Dat is de bedoeling dan
) , hebben jullie enig idee wat de uitval zal zijn van de Thalys treinen? 
(ik ben Nieuw hier enzo

Ik ga de 31 vanuit Den Haag naar Paris Nord ( Dat is de bedoeling dan

bij een staking kan zoiets maar de dag zelf bezien worden, niemand die vooraf kan voorspellen hoe de actie opgevolgd zal worden. zolang je voor 14 u door belgie bent voorzie ik geen probleem aangezien de actie zelf maar start om 14 u.Arthur schreef:Hallo
(ik ben Nieuw hier enzo)
Ik ga de 31 vanuit Den Haag naar Paris Nord ( Dat is de bedoeling dan) , hebben jullie enig idee wat de uitval zal zijn van de Thalys treinen?
ja maar goed, men zal zich toch gaan voorbereiden op de acties etc. Ik denk dat er wel rekening mee gehouden moet worden dat er vanaf het eind van de ochtendspits hier en daar dingetjes beginnen omvallenSteven schreef:bij een staking kan zoiets maar de dag zelf bezien worden, niemand die vooraf kan voorspellen hoe de actie opgevolgd zal worden. zolang je voor 14 u door belgie bent voorzie ik geen probleem aangezien de actie zelf maar start om 14 u.Arthur schreef:Hallo
(ik ben Nieuw hier enzo)
Ik ga de 31 vanuit Den Haag naar Paris Nord ( Dat is de bedoeling dan) , hebben jullie enig idee wat de uitval zal zijn van de Thalys treinen?

beste fles, voor 14 u is er geen actie, net zoals op 24/12 loopt de actie van 14 u (31/12) tot 14 u(01/01), de ochtenspits is gedaan om 10u
Mja 7Steven schreef:bij een staking kan zoiets maar de dag zelf bezien worden, niemand die vooraf kan voorspellen hoe de actie opgevolgd zal worden. zolang je voor 14 u door belgie bent voorzie ik geen probleem aangezien de actie zelf maar start om 14 u.Arthur schreef:Hallo
(ik ben Nieuw hier enzo)
Mja 10.35 aankomst in Parijs

Nogmaals super bedankt voor de info en ik hou het hier in de gaten.Steven schreef:als je al om 10.35 in parijs zal zijn voorzie ik geen probleem.
Ik moet het hebben van teletekst hier in Nederland enzo en daar stond ook niks op.
De 24 stond ik vast in de panne

Eerlijk is eerlijk en ik moet zeggen dat ik maandag perfect op tijd thuis geraakt ben met amper 5 minuutjes vertraging.
Ik had het echt niet verwacht.
Wel vond ik straf toen ik maandagavond al aan de apertief zat ze een reportage toonden van de staking op TV1 op het nieuws dat de reporter ter plaatste zei dat ze meneer Pauwels van he OVS dacht ik (corrigeer me als ik mis ben); gevraagd hadden naar een reactie maar dat hij verhinderd was daar hij kerstavond aan het vieren was met zijn familie... Mja sorry maar dat vond ik er toch effe over en ik vind dat jullie dan toch wel moeten begrijpen dat de reiziger die dit hoort zich toch wel op zijn tenen getrapt voelt.
Nu ja ik weet wel wat de media zegt dat je het met een korrel zout moet nemen vooral toen Wim de Vilder als reactie zei: "we onthouden vooral dat er niemand voor reactie bereikbaar was op deze kerstavond"... tja dan vond ik dan beke de boel uitlokken.
Ik had het echt niet verwacht.
Wel vond ik straf toen ik maandagavond al aan de apertief zat ze een reportage toonden van de staking op TV1 op het nieuws dat de reporter ter plaatste zei dat ze meneer Pauwels van he OVS dacht ik (corrigeer me als ik mis ben); gevraagd hadden naar een reactie maar dat hij verhinderd was daar hij kerstavond aan het vieren was met zijn familie... Mja sorry maar dat vond ik er toch effe over en ik vind dat jullie dan toch wel moeten begrijpen dat de reiziger die dit hoort zich toch wel op zijn tenen getrapt voelt.
Nu ja ik weet wel wat de media zegt dat je het met een korrel zout moet nemen vooral toen Wim de Vilder als reactie zei: "we onthouden vooral dat er niemand voor reactie bereikbaar was op deze kerstavond"... tja dan vond ik dan beke de boel uitlokken.
Mja, dat maakt het hele gebeuren er niet geloofwaardiger op. Maar goed, laten we even wachten op een toelichting, misschien is er wel een plausibel verhaal bij, je weet het niet.