Stef schreef:
Ik stond daar, heb mijn hand opgestoken, heb je zien zitten (want licht stond aan, ging wel net uit wanneer ik hand op stak), echter geen claxon.

Sorry ik heb het echt niet gezien

als ik het geweten had.
Volgende keer dan maar
Peche schreef:ferry schreef:Hoi
Waarom terug een "27" naar Oostende?
Hoelang gaat 40 km/u nog duren in "Antwerpse tunnel" (begint stilaan een schande te worden!)
f
Ze hebben de 18 nodig voor charleroi?
En dat zal waarschijnlijk nog een jaar of 5 of zelfs tot het eind der tijden duren... Slechte constructie tunnel hé...
Aan de tunnel wordt gewerkt. Als reeds vermeld in vorige post zijn er reeds testritten gebeurt aan hogere snelheden.
Er was nl. een probleem met de waterafvoer en daar door was de dempingsmaterie onder de sporen nat geworden en was de demping dus weggevallen met de gekende gevolgen. Het echte resultaat is nog niet bekend.
De 18 op FSD was eigenlijk om depot FN al wat met de 18 te laten rijden zolang depot Charleroi niet genoeg bestuurders had die opgeleid waren. Ook voor de opleiding van de bestuurders was dit handig, tijdens de opleiding moeten er natuurlijk ook ritten gedaan worden en deze samenstelling wordt heel de dag door depot Antwerpen gereden.

Na aankomst met E1840 aan het perron te Oostende.

ER1821 Uitgeweken op Antwerpen-Schijnpoort.
Ze is nu ook anders georiënteerd,door een persoonsongeval tussen Bercherm en Antwerpen-Centraal zijn we beperkt geworden tot Berchem. Vandaar zijn we dan rechtstreeks naar Schijnpoort gereden. Nu staat de Loc kant Antwerpen en Stuurrijtuig kant Oostende.