Stations raden met een luchtfoto
Re: Stations raden
Proficiat MIVB-reiziger!
Trainfreak, probeer jij deze raadseltjes dan op te lossen door overal heen te gaan?!
Trainfreak, probeer jij deze raadseltjes dan op te lossen door overal heen te gaan?!
- trainfreak
Kan ook, als je 15 stations met de auto zit af te rijden op een paar uur sla je ze allemaal door elkaarDietrich schreef:Op Google Maps staat die marker voor Hillegem op de plaats waar vroeger de halte Leeuwergem lag...

- trainfreak
Uhm nee...kika schreef:Proficiat MIVB-reiziger!
Maar ik ben daar in augustus gepasseerd en toen lag het station niet waar het volgens de GPS was..
Is het noorden wel gewoon bovenaan?MIVB-reiziger schreef:En ik ben zo vrij om meteen een nieuwe opgave toe te voegen...
Jazeker.Fles schreef:Is het noorden wel gewoon bovenaan?MIVB-reiziger schreef:En ik ben zo vrij om meteen een nieuwe opgave toe te voegen...

Als er morgenavond (vrijdag) geen antwoord is, geef ik een bijkomende tip.
Aarsele!
Was trouwens de eerste locatie waarop ik op inzoomde, gewoon op basis van de richting van de lijn.
Was trouwens de eerste locatie waarop ik op inzoomde, gewoon op basis van de richting van de lijn.

-
Bostroeë-Zuid? Ik denk het eigenlijk niet, maar het trekt er fel op!
(voor de allochtonen: Baasrode-Zuid op lijn 53)
(voor de allochtonen: Baasrode-Zuid op lijn 53)
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Neen, zoals je zelf al vermoed, is het niet Baasrode-Zuid.
Bij het te raden station (eigenlijk halte), liggen de perrons trouwens geschranst.
Bij het te raden station (eigenlijk halte), liggen de perrons trouwens geschranst.
Fles schreef:Dat heb ik na KerstmisElgar schreef:geschranst.Bedoel je misschien de bajonetligging?

Ja, dat bedoelde ik. Geschrankt dus...