Trainspotterke schreef:De foto die getoond wordt bij de nieuwe dienstregelingen is trouwens een zeer zeldzame! Een 13 onder de overkapping van Antwerpen-Centraal gebeurt maar heel uitzonderlijk! Normaal staat die altijd buiten de overkapping kant Berchem!
die foto is zo getruceerd als iets, er staat zelfs nen halve ms96 op
Trainspotterke schreef:De foto die getoond wordt bij de nieuwe dienstregelingen is trouwens een zeer zeldzame! Een 13 onder de overkapping van Antwerpen-Centraal gebeurt maar heel uitzonderlijk! Normaal staat die altijd buiten de overkapping kant Berchem!
die foto is zo getruceerd als iets, er staat zelfs nen halve ms96 op
die foto hangt nu ook int groot op affiches in de stations, en ik zie daar denk ik toch geen trucage opt eerste zicht hoor. Alleen de koplampen denk ik.
Trainspotterke schreef:De foto die getoond wordt bij de nieuwe dienstregelingen is trouwens een zeer zeldzame! Een 13 onder de overkapping van Antwerpen-Centraal gebeurt maar heel uitzonderlijk! Normaal staat die altijd buiten de overkapping kant Berchem!
Idd, en zo proper, je zou denken dat ze erom hebben gedaan
Dit kan enkel bij een defecte I11bdx en op de foto is dat niet direct te zien...
In Oostende vertrekken er toch geregeld 13'n op kop gewoon voor locwissel enzo .. dus als die zo vertrekt in Oostende, zal die ook wel zo aankomen in A'pen (of eupen), niet?
't Is héél héél simpel. Op een foto lopen de lijnen (schijnbaar) naar 1 vluchtpunt (ergens in het midden meestal). Kijk waar de 2 perronboorden samenkomen in een vluchtpunt en kijk of daar ook de bovenkant van de affiches kruist. Klopt het? Neen.