IC/IR2007

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Shrek

Bericht door Shrek »

Trainspotterke schreef:De foto die getoond wordt bij de nieuwe dienstregelingen is trouwens een zeer zeldzame! :wink: Een 13 onder de overkapping van Antwerpen-Centraal gebeurt maar heel uitzonderlijk! :D Normaal staat die altijd buiten de overkapping kant Berchem! :wink:
die foto is zo getruceerd als iets, er staat zelfs nen halve ms96 op :wink:
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Ik heb nog nooit zo'n slecht getruceerde foto gezien op een serieuze site als die van de NMBS...
TBbart

Bericht door TBbart »

tja, ... voor die reclamecampagne truceren ze niet da's allemaal miniatuur nagemaakt... mss is dat omdat ze slecht kunnen truceren :)
Wover

Bericht door Wover »

Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:De foto die getoond wordt bij de nieuwe dienstregelingen is trouwens een zeer zeldzame! :wink: Een 13 onder de overkapping van Antwerpen-Centraal gebeurt maar heel uitzonderlijk! :D Normaal staat die altijd buiten de overkapping kant Berchem! :wink:
die foto is zo getruceerd als iets, er staat zelfs nen halve ms96 op :wink:
die foto hangt nu ook int groot op affiches in de stations, en ik zie daar denk ik toch geen trucage opt eerste zicht hoor. Alleen de koplampen denk ik.

De trein helemaal links is een MW41
Shrek

Bericht door Shrek »

Wover schreef:
kan ook, maar het is er maar een halve !
Wover

Bericht door Wover »

Shrek schreef:
Wover schreef:
kan ook, maar het is er maar een halve !
Ik zal morgen eens zien of ik een "high res" foto kan pakken van die affiche, want volgens mij is er niks mis mee hoor :)
Bert

Bericht door Bert »

SIMPY.be schreef:
Idd, en zo proper, je zou denken dat ze erom hebben gedaan :)
Dit kan enkel bij een defecte I11bdx en op de foto is dat niet direct te zien...
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

heeft er iemand een duidelijke hogeresolutieversie van die foto?
TBbart

Bericht door TBbart »

in't seizoen heb ik toch al eens I11 zonder stuurstand maar met 13 aan alle twee de zijden gezien hoor :wink:
Beesty

Bericht door Beesty »

In Oostende vertrekken er toch geregeld 13'n op kop gewoon voor locwissel enzo .. dus als die zo vertrekt in Oostende, zal die ook wel zo aankomen in A'pen (of eupen), niet? :?
Steven

Bericht door Steven »

idd gebeurd wel meer trouwens deze zomer heeft er op antwerpen een tijdje een samenstelling omgekeerd gereden
Speedy

Bericht door Speedy »

Deze zomer inderdaad eens IC-G afgelost met HLE13 kant station...
Daar dan mee tot FSD gereden en moest die daar inruilen voor MS96 :(
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb van die affiche een foto genomen met m'n GSM, dus feitelijk is het even onduidelijk of het nu getruceerd is of niet :P
Afbeelding
ThomSten

Bericht door ThomSten »

't Is héél héél simpel. Op een foto lopen de lijnen (schijnbaar) naar 1 vluchtpunt (ergens in het midden meestal). Kijk waar de 2 perronboorden samenkomen in een vluchtpunt en kijk of daar ook de bovenkant van de affiches kruist. Klopt het? Neen.
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Even 2 foto's als voorbeeld:

In een normale foto komen alle vluchtlijnen samen in één punt:
Bijlagen
am668a.jpg
am668a.jpg (114.25 KiB) 3233 keer bekeken
Plaats reactie