AM'er schreef:Ik heb deze samenstelling vanmorgen ook gezien (201 en 977).
Goh, erg vind ik het niet om te reizen in een klassiek stel, ook al is het klasse 2.
Die treinen zijn inderdaad niet van de modernste, maar degelijk zijn ze alvast wel.
De bijna 50 jaar oude klassiekjes staan altijd klaar om een defecte moderne M6 te vervangen.
Wat ik zo (o.a) goed vind aan de klassiekjes, is dat je daar ook een gevoel van ruimte in hebt!
Misschien ligt dat echt aan mij, maar in een MS96 had ik helemaal geen gevoel van 'ruimte' in.
(ook al is dat één grote coupé)
In een M6 had ik ook geen ruimtegevoel in (Ok, dit is een dubbeldekker, dat kan ik verstaan)
Als de sporen goed liggen, rijden ze nog behoorlijk goed ook.
Interieur is 60s maar tenminste echt degelijk.
Dat ze ze nog maar héél lang houden

Voor L treintjes vind ik ze perfect! (ook de gemoderniseerde doen het aardig vind ik, de gewone mens
denk echt dat die nieuw zijn

)
Als het aan mij lag liet ik ze allemaal reviseren
Als het niet veel mag kosten dee ik het volgende met alle 'niet gemoderniseerde klassiekjes'
- Nieuwe ramen.
- Herstellen van beschadigingen (interieur)
- Sterkere lampen binnenin
- Buitenkant: schilderen in de dezelfde kleur als de gemoderniseerde niet-cityrails. Ik vind de vernieuwde klassiekjes
trouwens beeldig staan met de niet-cityrail livrei.
Zo lang de trein op tijd is mogen het van mij allemaal klassiekskes zijn (durf ik het nog zeggen, want niet iedereen is het met
mij eens denk ik...

M2 rijtuigen mochten van mij zelfs ook nog, vanbinnen was dat toch een half klassiekske, alleen
jammer van de slechte deuren...)
Greetz,
S.
ps: gelieve mijn bericht niet té serieus te nemen

Ik wil niemand op zijn teen trappen. Ik sta niet aan het hoofd van
de nmns, dus het is zeeeer onwaarschijnlijk dat mijn plannen veel bijval krijgen
