Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Daarnet rond 17h in Brussel-Centraal: 21 of 27 + M5 Bx + aantal M5 + meetrijtuig + 23 + 23. Deze twee laatste waren in opzending. Geen idee welke trein dit was maar hij kwam aan op spoor 3. Dergelijk iets toch nog niet veel gezien op een reizigerstrein (in dienst).
-
Dit lijkt mij een zeer rare samenstelling, zou ik wel is willen zienDietrich schreef:Daarnet rond 17h in Brussel-Centraal: 21 of 27 + M5 Bx + aantal M5 + meetrijtuig + 23 + 23. Deze twee laatste waren in opzending. Geen idee welke trein dit was maar hij kwam aan op spoor 3. Dergelijk iets toch nog niet veel gezien op een reizigerstrein (in dienst).

Je hebt toevallig geen foto?

Ik heb daar geen foto van nee, maar wie in Artweb kan zal dit wel kunnen vaststellen neem ik aan.
het is PassengersWeb artweb is enkel voor infrabel.Dietrich schreef:Ik heb daar geen foto van nee, maar wie in Artweb kan zal dit wel kunnen vaststellen neem ik aan.
inderdaadNekvin schreef:kan je in passengersweb niet alleen de reizigerstreinen zien?
dit alles komt door de strikte splitsing tussen nmbs en infrabel.
infrabel mensen zijn dus nog de enige die gebruik mogen maken van artweb, terwijl er voor de mensen van de nmbs passengerweb bestaat, er zou ook ergens een cargoweb moeten zijn, maar ik weet niet in hoeverre dit al concreet is.
Vandaag bestond P8005 (Schaarbeek-Oostende) uit de 1354 + M6. De gebruikelijke loc van deze trein is een 16.
Inderdaad, ik heb deze trein vanavond nog genomen van Gent-Sint-Pieters naar Brugge! 

Hallo,
De andere P trein werd vandaag wel met een 16+I10 gedaan, al kon ik het nummer helaas niet lezen...
Wat me ook opvalt is dat de 22'ers precies nu masaal beginnen te verdwijnen... Al rijden er toch nog geen 28II'ers?
Hoedanook, enkele P treinen (oa. de P7010/8010) rijden de laatste weke met een 23 ipv een 22.
Volgens SpoorwegJournaal zouden de 22 en 25 in december verdwijnen, volgend op De Baan blijven ze misschien nog eventjes langer (laat ons hopen), al ziet het er voor hen net als de 52-53-54-55-62-63 niet echt rooskleurig uit...
Groeten,
Joris De Mol
De andere P trein werd vandaag wel met een 16+I10 gedaan, al kon ik het nummer helaas niet lezen...
Wat me ook opvalt is dat de 22'ers precies nu masaal beginnen te verdwijnen... Al rijden er toch nog geen 28II'ers?
Hoedanook, enkele P treinen (oa. de P7010/8010) rijden de laatste weke met een 23 ipv een 22.
Volgens SpoorwegJournaal zouden de 22 en 25 in december verdwijnen, volgend op De Baan blijven ze misschien nog eventjes langer (laat ons hopen), al ziet het er voor hen net als de 52-53-54-55-62-63 niet echt rooskleurig uit...
Groeten,
Joris De Mol
er rijden toch al genoeg 28ers rond? en 1 zo'n 28 kan makkelijk een TS van 23'ers vervangen, dus kunnen die dan de diensten van de 25ers overnemen 

er zijn er drie van die 28-ers die al mogen rijden zover ik op de hoogte ben.
2805 zou ook al rijden maar dat ben ik niet zekerSteven schreef:er zijn er drie van die 28-ers die al mogen rijden zover ik op de hoogte ben.
de 186 118 + 186 117 zou al besmeurt zijn met graffitie op de zeikant
kijk maar bij wallorail op datum van 18/11/08
Laatst gewijzigd door 260689 op 21 nov 2008, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
P-trein Dendermonde-Leuven en Leuven-Dendermonde reed in het begin van de week zeker nog met de 2204!Joris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Op het einde van de week was het de 2213, heeft mij hierjuist nog tot Mechelen gebracht. Waarvoor dank!Terminus schreef:P-trein Dendermonde-Leuven en Leuven-Dendermonde reed in het begin van de week zeker nog met de 2204!