Ik heb gisteren alle 3 van de bovenstaande locs gezien te Sint-Niklaas. De 2018 was naar Gent-Zeehaven gereden met een gemengde goederentrein en heeft blijkbaar zijn rit verder naar Brugge alleen gedaan.
De 2025 heb ik 2 keer met een Zeebruggeshuttle, 1 in elke richting. Die Toyotatrein heb ik hier ook zien passeren
Stef schreef:Ik heb gisteren alle 3 van de bovenstaande locs gezien te Sint-Niklaas. De 2018 was naar Gent-Zeehaven gereden met een gemengde goederentrein en heeft blijkbaar zijn rit verder naar Brugge alleen gedaan.
Ik ben fout, ik heb de 2018 omstreeks 16u gezien te Sint-Niklaas met die gemengde goederentrein. Die is dus van Zeebrugge afgekomen en dan naar Gent-Zeehaven gereden.
Ik heb het genoegen gehad toch eens te mogen rijden met een 20 tss Brussel-Luxemburg en Schaerbeek Vorming groep R. Tis altijd mijn favoriet machien geweest en kzal hem missen als hij wss in 2015 voor de laatste keer zijn panto zal neerleggen.
Ergens jammer, mijn generatie is grootgebracht met lijndiesels en veel lijnelocs en stilaan schiet van die mooie periode niks meer over. Bij momenten heb ik moeite om dat nieuwe materieel te aanvaarden want dat oud materieel was ondanks ons gezaag betrouwbaar en vol herrinneringen. Alles wordt nu hetzelfde en veel variatie gaat er straks niet zijn,doodjammer, maar uit zakelijk standpunt begrijpelijk. Leve de prive.