stationsnaambordjes
Re: stationsnaambordjes
Daar moet het gaaf zijn, een schiereiland van 30 km lang en soms niet meer dan 200 meter breed 

Buiten de zomermaanden is het er zeer kalm. De spoorverbinding vanuit Gdynia naar Hel is een leuk lijntje: eenmaal op het schiereiland zie je langs de ene kant bijna voortdurend de Golf van Gdansk, langs de andere kant zie je af en toe tussen de bomen de open zee! In de zomermaanden kan je afwisselen met het veer tussen Gdynia en Hel (tramwaj wodny = watertram).Fles schreef:Daar moet het gaaf zijn, een schiereiland van 30 km lang en soms niet meer dan 200 meter breed
Haha fantastisch
! Erg veel verder kan je niet meer gaan in je hobby denk ik 

De lol is er inmiddels wel een beetje af ja
Nee geintje natuurlijk
[disclaimer]
Dit bordje heeft een vriend van me 3 jaar geleden bij een verloting op legale wijze kunnen bemachtigen toen de lijn Den Haag Centraal - Rotterdam Hofplein en alle stations erlangs, opgeheven werd(en). Inmiddels gaat hij verhuizen en heeft er geen plaats meer voor. Uiteraard heb ik altijd aangegeven daar belangstelling voor te hebben, en nu was het eindelijk zo ver
Eventuele suggesties over onwettige acties kunnen derhalve achterwege blijven. Dank u wel
[/disclaimer]

[disclaimer]
Dit bordje heeft een vriend van me 3 jaar geleden bij een verloting op legale wijze kunnen bemachtigen toen de lijn Den Haag Centraal - Rotterdam Hofplein en alle stations erlangs, opgeheven werd(en). Inmiddels gaat hij verhuizen en heeft er geen plaats meer voor. Uiteraard heb ik altijd aangegeven daar belangstelling voor te hebben, en nu was het eindelijk zo ver

[/disclaimer]
WTF het is gewoon dezelfde
als die ik op 13 mei 2006 in de laatste dagen in het wild scoorde

Ik heb hier nog 2 bordjes, genomen in Juli vorig jaar..
Deze week had ik speciaal de bordjes van o.m. Zichem en Wezemaal gefotografeerd, maar omdat je die al had (zie pagina 9) moet ik alvast de moeite niet doen.

Sorry om deze foto te vern***en
Kan iemand mij zeggen wat de betekenis van dit stukje spoorstaaf is? Ik denk dat je het enkel (nog) ziet in de oudere stationsgebouwen?

Kan iemand mij zeggen wat de betekenis van dit stukje spoorstaaf is? Ik denk dat je het enkel (nog) ziet in de oudere stationsgebouwen?
- Bijlagen
-
- Quid?
- hansbekest3k.jpg (20.43 KiB) 2122 keer bekeken
Nee nog niet
Dat is de noordtak van de Rurtalbahn, de zuidtak Düren - Heimbach heb ik al een tijd geleden gedaan. Maar daar mis ik er ook nog wel een paar van hoor. Listig lijntje met die krappe bochten, smalle perronnetjes en facultatieve haltes...
Dat gevelmozaiek van Hansbeke heb ik ook, bijna
De H is half afgesneden bij mij, en dan teltie dus niet 

Dat gevelmozaiek van Hansbeke heb ik ook, bijna

volgens mij is dat een meetpunt voor hoogtebepalingenPatrick schreef:Sorry om deze foto te vern***en![]()