De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Vandaag is bekend geraak dat de nieuwe reeks 18 in augustus op de sporen komt
bron teletekst één
bron teletekst één
Augustus lijkt mij beetje te optimistisch om al reeds in dienst te zijn. Het einde van het jaar is sowieso wel haalbaar
. Niemand die toevallig weet waar de 1802 test-ritten uitvoert?

- sammarco1
- Contacteer:
Ja vrijdag zou ie op Ath rijden...
Moet ik een SMSke sturen?
Moet ik een SMSke sturen?

**********************************************************************************************************
Neen hoeft niet
, in Ath geraak ik niet. Andere ritten bekend wanneer hij in de Vlaenders rijdt? Liefst L53 :p

Augustus is zeker haalbaar, er staat namelijk geen jaartal bijPresario schreef:Augustus lijkt mij beetje te optimistisch om al reeds in dienst te zijn. Het einde van het jaar is sowieso wel haalbaar. Niemand die toevallig weet waar de 1802 test-ritten uitvoert?

Ik denk niet dat ze op L53 veel testen doen. Ath-Edingen, L1, Virton, Schaarbeek zijn de plekken waar je moet zijn 

- sammarco1
- Contacteer:
Dat denk ik inderdaad ook.... Is ook te zien waar die lok s'avond's naar toe gaat, terug op weg naar schaarbeek dacht ik, kan je hem daar eens fotograferen....Shrek schreef:Ik denk niet dat ze op L53 veel testen doen. Ath-Edingen, L1, Virton, Schaarbeek zijn de plekken waar je moet zijn
Hebben julie de foto's gezien van de introductie op trenomania International? Vooral die ene foto met die pippo die net voor mijn lens loopt wanneer het doek valt ?

**********************************************************************************************************
de lijn 94 is altijd al gebruikt om testen te doen, de max snelheid is er 160, maar naar schijnt is de lijn ook geschikt (in geval van testritten) om hogere snelheden te rijden. Daarom ook dat ik denk dat ze de lijn buiten dienst stellen op het baanvak waar ze de testen doen zoals hier al eerder was vermeld in een vorig bericht.
Wat doen ze eigenlijk voor testen met zo'n nieuw type? Buiten betrouwbaarheid en snelheid. Ik neem aan dat ze ook eens proberen op een lijn met een sterk profiel of ze wel boven geraken?
- sammarco1
- Contacteer:
Weet er iemand eigenlijk de karakteristieken van deze lok ?
En in welk landsgedeelte die lok dienst gaat doen? Ook goederentreinen?

18: Passagierstreinen in heel België + Maastricht + Luxemburg-stad (diensten voormalige reeks 13)sammarco1 schreef:Weet er iemand eigenlijk de karakteristieken van deze lok ?
13: gaat volledig over naar cargo.
neen geen goederentreinen, ze zullen te zien zijn op
IC A
IC J
IC O
want daar gaan ze de reeks 13 al vervangen die volledig naar de cargo gaat.
verder zouden ze ook diensten op antwerpen charleroi doen zover ik heb opgevangen, waar ze nog verder zullen te zien zijn zal wat afwachten worden.
IC A
IC J
IC O
want daar gaan ze de reeks 13 al vervangen die volledig naar de cargo gaat.
verder zouden ze ook diensten op antwerpen charleroi doen zover ik heb opgevangen, waar ze nog verder zullen te zien zijn zal wat afwachten worden.