Weten we ook meteen hoe de website is getest

Kleien correctie: die spoorboekjes worden nog altijd verkocht. Ik heb in juni zelfs nog een klacht ingediend omdat ze niet op tijd verschenen waren. Ik krijg nu van de ombudsman regelmatig dezelfde update: dat er nog altijd geen antwoord van de NMBS is en dat hij hen daaraan nog eens heeft herinnerd.Adler schreef: In de tijd dat er nog spoorboekjes werden verkocht presteerde Sabin S'heeren het zelfs om spoorboekjes te laten uitgeven die uitpuilden van de druk- en taalfouten.
Dat vond ik minstens even erg.
Dat wist ik niet. Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog kopen.overweg13 schreef:Kleien correctie: die spoorboekjes worden nog altijd verkocht. Ik heb in juni zelfs nog een klacht ingediend omdat ze niet op tijd verschenen waren. Ik krijg nu van de ombudsman regelmatig dezelfde update: dat er nog altijd geen antwoord van de NMBS is en dat hij hen daaraan nog eens heeft herinnerd.Adler schreef: In de tijd dat er nog spoorboekjes werden verkocht presteerde Sabin S'heeren het zelfs om spoorboekjes te laten uitgeven die uitpuilden van de druk- en taalfouten.
Ik koop het IC/IR boekje nogAdler schreef:Dat wist ik niet. Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog kopen.overweg13 schreef:Kleien correctie: die spoorboekjes worden nog altijd verkocht. Ik heb in juni zelfs nog een klacht ingediend omdat ze niet op tijd verschenen waren. Ik krijg nu van de ombudsman regelmatig dezelfde update: dat er nog altijd geen antwoord van de NMBS is en dat hij hen daaraan nog eens heeft herinnerd.Adler schreef: In de tijd dat er nog spoorboekjes werden verkocht presteerde Sabin S'heeren het zelfs om spoorboekjes te laten uitgeven die uitpuilden van de druk- en taalfouten.
Ik dacht dat de NMBS verplicht was om binnen de maand te antwoorden op een vraag van de ombudsman.
Hmm, ik wil het Spoorboekje kopen met de opbrengst van de elektronische portefeuille maar de NMBS laat dat niet toe (en het staat expliciet in de Algemene Vervoersvoorwaarden als voorbeeld voor besteding van het bedrag van de elektronische portefeuille). Net die klacht is al van vorig jaar (in december) lopende... maar we wijken teveel af denk ik...Adler schreef:Dat wist ik niet. Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog kopen.
Ik dacht dat de NMBS verplicht was om binnen de maand te antwoorden op een vraag van de ombudsman.
Oei een Apple hater in ons midden.Retard schreef:Ik ken nu niet veel van computerprogramma's, maar met namen zoals 'Safari' kan dat toch niet anders dan slecht lopen.
Deze werkt nu ook niet meer....Adler schreef:De oude website is nog steeds te bereiken onder deze URL (voor zolang het nog duurt):
http://www.b-rail.be/nat/N/
Ik heb overigens geen probleem met de snelheid van de nieuwe website (met Internet Explorer 9). Die is bij mij even snel als de oude.
Dat er links opstaan die niet werken is ook niet nieuw, dat had je op de oude ook.
Hij zei toch zelf al dat hij niet veel van computerprogramma's kentSteven schreef:Oei een Apple hater in ons midden.Retard schreef:Ik ken nu niet veel van computerprogramma's, maar met namen zoals 'Safari' kan dat toch niet anders dan slecht lopen.![]()
Productnamen zijn soms ondoorgrondelijk: Chrome is blinkend metaal, Firefox is een beest (meer bepaald een rode panda zoals onlangs in Planckendael werd geboren).Retard schreef:Ik wist inderdaad niet dat dat van Apple kwam. Maar een safari zijn volgens mij nog altijd mensen die wilde beesten gaan spotten. Hoe komt het trouwens dat ze dat zo noemen?
Overigens werkt de nieuwe NMBS-website bij mij, met Internet Explorer, perfect.
Rechtzetting: een vervoerbewijs kopen met Chrome lukte gisteravond niet (eigenaardige foutberichten zoals "kassa gesloten"...)LHOON schreef:
Back on topic: bij mij (Chrome op Mac, OSX 10.gaat het nu vrij behoorlijk.
Met de vermelding er in dat die op de e-id staat of gewoon een 2e ticket?LHOON schreef:Vanmorgen met Safari ging het wel, maar redelijk trage pagina opbouw. Ook nieuw: bij aankoop van een vervoerbewijs op E-ID wordt tevens een pdf aangemaakt.