Uiteraard rijden er in België veel meer treinen rond met graffiti, soms moet je al moeite doen om een trein te zien zonder. (vooral de M6 rijtuigen...)Teach2 schreef:Ik heb vorige week nog een hele dag met de trein in NL rondgereden, en heb er speciaal op gelet. Op een hele dag 5 treinen gezien met graffiti, allemaal duidelijk recente. Tijdens mijn korte overstap in Antwerpen 's morgens en 's avonds had ik er al 9 gezien. In Nederland ging het telkens om 1 'piece' of tag of hoe je die dingen ook noemt per trein, hier staan er op eenzelfde rijtuig vaak meerdere, en vaak ook op meerdere rijtuigen per trein.Hobbes schreef:Ik zal het nog eens zeggen, en het is me vandaag nogmaals opgevallen: In Nederland zie je tegenwoordig meer en meer materiaal rondrijden met graffiti.
Zelfs een Fyra ram had ervan.
Echt niet te vergelijken hoor...
Ik wil gewoon maar aanhalen dat ik de laatste tijd meer en meer treinen in Nederland zie rondrijden met graffiti, waar dit normaalgezien een uitzondering is.
Ik rij als machinist op de Benelux bijna elke dag naar Nederland, dus ik denk dat ik er ook wel een beetje zicht op heb.