Pagina 3 van 5

Geplaatst: 15 sep 2006, 22:02
door Joris
Hallo,
Het hele net opkopen mag niet ofzo? Geld was toch geen probleem :lol:
Tim schreef:Bij mij komt de Vennbahn in aanmerking, ...en een 62 met M2's.
Ok:
<Droom>
De Vennbahn in zijn volledigheid kopen, en ze volledig opknappen (dus ook met Sankt Vith, Stadtkyll-Dahlem, Raeren-Duitsland (richting Aken daar) en het stuk tot Eupen, tot Trois-Ponts, en tot Spa erbij). En als materieel: een mooie mix van oud DB en NMBS materieel, oa Silberlinge, V 160, M2's ( met 1 ram met BDx!), 55'ers en 18'ers (CFL natuurlijk), M1's en een mooie ram K1 in twee tinten groene schildering.
44 en 45ers mogen uiteraard niet ontbreken en een vloot Stomers ook niet.
Voor het publiek zou ik me richten op zondagse wandelaars/skiers en een samenwerking met B-dagtrip zoeken.
<\Droom>
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 16 sep 2006, 10:40
door ThomSten
Den 44 opkopen, en grondige reorganisatie van de lijn:
Véél meer treinen!

Aangezien den IC A dan intussen terug tot Keulen bolt ( :wink: ):

- IC Spa - Pepinster - Verviers-Central - Eupen (AM96, om het uur);
- IR Spa-Gérontrère - Spa - Theux - Pepinster - Verviers-Central en verder alle stops tot Welkenraedt (M4 -rode- in trek-duw met een 27/21, om het uur);
- L Spa-Géronstère - Spa - Franchimont - Theux - Juslenville - Pepinster-Cité - Pepinster (rode klassiekskes, om het half uur)

- Terug goederentreinen naar de waterfabrieken van Spa.

(Misschien hier en daar een inhaalspoortje leggen, want dees is een beetje veel voor een enkelsporige lijn he?)

:D

Geplaatst: 16 sep 2006, 11:54
door Trainspotterke
ThomSten schreef:Den 44 opkopen, en grondige reorganisatie van de lijn:
Véél meer treinen!

Aangezien den IC A dan intussen terug tot Keulen bolt ( :wink: ):

- IC Spa - Pepinster - Verviers-Central - Eupen (AM96, om het uur);
- IR Spa-Gérontrère - Spa - Theux - Pepinster - Verviers-Central en verder alle stops tot Welkenraedt (M4 -rode- in trek-duw met een 27/21, om het uur);
- L Spa-Géronstère - Spa - Franchimont - Theux - Juslenville - Pepinster-Cité - Pepinster (rode klassiekskes, om het half uur)

- Terug goederentreinen naar de waterfabrieken van Spa.

(Misschien hier en daar een inhaalspoortje leggen, want dees is een beetje veel voor een enkelsporige lijn he?)

:D
Bwa, direct volledig dubbelspoor! :P

Ik koop L2! :D Prachtig landschap met mooi profiel.

Wat aan 200 km/u rijden met I11 + 13 in trek/duw, aangevuld met 62's en 55's (en pak ook maar 53's :P ) met M2-rijtuigen en I10-rijtuigen (in geval van blauwe 55 :P )

Geplaatst: 16 sep 2006, 11:59
door SIMPY.be
Trainspotterke schreef:Ik koop L2! :D Prachtig landschap met mooi profiel.

Wat aan 200 km/u rijden met I11 + 13 in trek/duw, aangevuld met 62's en 55's (en pak ook maar 53's :P ) met M2-rijtuigen en I10-rijtuigen (in geval van blauwe 55 :P )
Te laat, mijn Taurussen zijn al aan het bollen :)

Geplaatst: 16 sep 2006, 12:04
door Trainspotterke
SIMPY.be schreef:
Trainspotterke schreef:Ik koop L2! :D Prachtig landschap met mooi profiel.

Wat aan 200 km/u rijden met I11 + 13 in trek/duw, aangevuld met 62's en 55's (en pak ook maar 53's :P ) met M2-rijtuigen en I10-rijtuigen (in geval van blauwe 55 :P )
Te laat, mijn Taurussen zijn al aan het bollen :)
Mits een goed prijsje zal ik die ook wel toelaten, ze! :twisted: :lol: :P

Geplaatst: 16 sep 2006, 13:09
door ThomSten
Trainspotterke schreef:Bwa, direct volledig dubbelspoor! :P
Neeje géén dubbelspoor, dan zijn de charmes helemaal weg!

Geplaatst: 16 sep 2006, 13:32
door 5307
ze willen van komen/comines tot poperinge dubbelsporig leggen, maar ik als uitbater van L69 ga dat tegen!!! 100% contra

Geplaatst: 16 sep 2006, 17:08
door OO-MSS
L66 voor zjin charmes

Geplaatst: 16 sep 2006, 17:16
door trainfreak
Wie het wil doen om de NMBS 100% te kl*t*n kan L0 maar beter overkopen :D

Geplaatst: 16 sep 2006, 18:56
door Bert
Trainspotterke schreef: Ik koop L2! :D Prachtig landschap met mooi profiel.

Wat aan 200 km/u rijden met I11 + 13 in trek/duw, aangevuld met 62's en 55's (en pak ook maar 53's :P ) met M2-rijtuigen en I10-rijtuigen (in geval van blauwe 55 :P )
Met al uw treintjes zal de 13 toch geen 200 meer halen :)

Geplaatst: 16 sep 2006, 18:58
door Bert
trainfreak schreef:Wie het wil doen om de NMBS 100% te kl*t*n kan L0 maar beter overkopen :D
Nu ge toch aandringt zal ik lijn 0 ook kopen :lol:

Geplaatst: 17 sep 2006, 15:26
door Kris
lijn 52 zou ik wel willen...
volledig electrificeren en treintjes laten rijden van Dendermonde naar Antwerpen. Spijtig voor den BVS :)

Re: Welke spoorlijn zou je willen kopen?

Geplaatst: 18 jan 2009, 10:50
door HLE 2302
ik zou Lijn 89 reserveren :mrgreen: die ligt hier op zicht afstand, als ik naar buiten kijk, zie ik de spoorlijn

en, ik zou er klasiekjes, niet gemoderniseerde M5, M4 laten op rijden, gesleept door een 22 of 25, I10'n getrokken door een 27
en natuurlijk zou ik er massa's cargo opsteken :mrgreen:

greetz 2302

Re: Welke spoorlijn zou je willen kopen?

Geplaatst: 18 jan 2009, 11:53
door Dietrich
Mmm mocht ik 50 jaar eerder geboren zijn en het geld gehad hebben dan zou ik L82 hebben gekocht, het stuk tussen Y Slijpstraat (in Zottegem op 1 km van mijn deur) tot zover mogelijk. Maar het liefst van al zou ik nog gehad hebben dat er commercieel verkeer was op de lijn, ook nog tot vandaag. Voor de streek zou het mooi geweest zijn had deze lijn er nog gelegen, om Brakel en Ronse te verbinden langs Zottegem.

Re: Welke spoorlijn zou je willen kopen?

Geplaatst: 18 jan 2009, 13:17
door treinbruno
Ik koop lijn 0, en alle treinen die doormoeten mogen vet afdokken 8)