loc show in oostende
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja, maar ik bedoel dat de NMBS niet graag dingen uitdeeld. vb. bij De Lijn kreeg ik vroeger omdat ik daar dingen van verzamelde balpennen, graadstekens, jaarverslagen, en andere gadgets, bij N.M.B.S. vroeg ik het eens en "ze hadden het niet" of toch nie gratis.
als ze er niets aan kunnen verdienen, amai

Bij de NMBS hebben ze wel wat uitgedeeld, hoor. Op 75 jaar NMBS stylo's, op het openen van de HST-tunnel in een Antwerpen sleutelhangers met een lichtje in, bij het honderdjarig bestaan van Salzinnes ook sleutelhangers met een lichtje in...Stijn D.C. schreef:Ja, maar ik bedoel dat de NMBS niet graag dingen uitdeeld. vb. bij De Lijn kreeg ik vroeger omdat ik daar dingen van verzamelde balpennen, graadstekens, jaarverslagen, en andere gadgets, bij N.M.B.S. vroeg ik het eens en "ze hadden het niet" of toch nie gratis.
-
- Contacteer:
kleine gadgets dus, maar voor de verzamelaar die er dan niet kan zijn, heeft pech.
Bij de lijn kreeg je na het evenement nog een enveloppe uit mechelen met ne t-shirt in met logo op, balpen met siemenstramerin, stickers, noem maar op, NMBS zal hem niet overgeven
ik vindt dat daar zo iets voor moet opgericht worden, voor verzamelaars
die daar dan terecht kunnen, daarvoor nie gratis hé, voor gadgets...
maarja, ge hebt er die ervoor en ertegen zijn.
Bij de lijn kreeg je na het evenement nog een enveloppe uit mechelen met ne t-shirt in met logo op, balpen met siemenstramerin, stickers, noem maar op, NMBS zal hem niet overgeven

ik vindt dat daar zo iets voor moet opgericht worden, voor verzamelaars
die daar dan terecht kunnen, daarvoor nie gratis hé, voor gadgets...
maarja, ge hebt er die ervoor en ertegen zijn.
En aan de sleutel van het huis bij mij. Maar dat zal waarschijnlijk een Waal zijn uit Salzinnes. In Antwerpen gaven ze overigens maar 1 per man. Ik heb er wel 7 kunnen krijgen in Salzinnes.sncf-sncb schreef:Hela die hangt nog aan mijn fietssleutel!Jonathan schreef:op het openen van de HST-tunnel in een Antwerpen sleutelhangers met een lichtje in
-
- Contacteer:
Zaterdag of zondag staan er wel in het station. In de werkweek heb je minder kans, maar er is kans dat je een 16 in het station aantreft.Speedy schreef:Staan zelden in't station...meestal aan blok8 of aan den atelier.MGRoverdriver schreef:Staan die er morgen nog?
Staan er bovendien 16's in Oostende gedurende de normale dag? (in het station)
-
- Contacteer:
- trainfreak