Prima 6000 Stuurpostfoto's gezocht

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Is gelijk wel een beetje onrealistisch hoe die crashen, hé! :P

Op de eerste video vliegen die treinstellen gelijk 500 meter de lucht, alvoor op de grond terecht te komen, zonder ook maar één schrammetje te hebben! :P
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Nou het lijkt mij toch moeilijk om een crash animatie te maken die geheel realistisch is, bij FS 98 vallen kleine vliegtuigjes als kleine legoblokjes in elkaar :lol:
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Dat is zoal een bug in MSTS :( Persoonsaanrijdingen hebde ook niet, zijn nog veel bugs :wink: Maar met de Binpatch is het toch wel al wat verbeterd :lol:
Wover

Bericht door Wover »

Een "bug" is een fout in het spel, een fout in het programma dat door de programmeurs over het hoofd is gezien. Realistisch treinen in de prak rijden was niet echt de bedoeling in MSTS of FS, ze hadden niet de bedoeling om dat erin te bouwen ;).

Het is ook geen bug dat ik zo snel kan rijden, ik heb gewoon mijn locomotief een beetje aangepast zodat hij 10^20 meer kW's heeft
Stijn D.C.
Contacteer:

Awel, die zijn er veel in msts fouten die overhoofd gezien zijn :lol:
MSTS Bin verbeterd msts, je kan wisselen van locomotief of treinstel en al nu zeer leuk :D

En idd, als je wat in de ENG bestanden de kw's en max snelheid aanpast dan kunde idd, straffe loc maken :D
Stijn D.C.
Contacteer:

Ben ondertussen al begonnen aan de PBA cabview ze :wink:
Plaats reactie