Pagina 3 van 3
Geplaatst: 11 okt 2006, 17:59
door Trainspotterke
Is gelijk wel een beetje onrealistisch hoe die crashen, hé!
Op de eerste video vliegen die treinstellen gelijk 500 meter de lucht, alvoor op de grond terecht te komen, zonder ook maar één schrammetje te hebben!

Geplaatst: 11 okt 2006, 18:11
door Accelerat
Nou het lijkt mij toch moeilijk om een crash animatie te maken die geheel realistisch is, bij FS 98 vallen kleine vliegtuigjes als kleine legoblokjes in elkaar

Geplaatst: 11 okt 2006, 18:28
door Stijn D.C.
Dat is zoal een bug in MSTS

Persoonsaanrijdingen hebde ook niet, zijn nog veel bugs

Maar met de Binpatch is het toch wel al wat verbeterd

Geplaatst: 11 okt 2006, 19:27
door Wover
Een "bug" is een fout in het spel, een fout in het programma dat door de programmeurs over het hoofd is gezien. Realistisch treinen in de prak rijden was niet echt de bedoeling in MSTS of FS, ze hadden niet de bedoeling om dat erin te bouwen

.
Het is ook geen bug dat ik zo snel kan rijden, ik heb gewoon mijn locomotief een beetje aangepast zodat hij 10^20 meer kW's heeft
Geplaatst: 11 okt 2006, 19:30
door Stijn D.C.
Awel, die zijn er veel in msts fouten die overhoofd gezien zijn
MSTS Bin verbeterd msts, je kan wisselen van locomotief of treinstel en al nu zeer leuk
En idd, als je wat in de ENG bestanden de kw's en max snelheid aanpast dan kunde idd, straffe loc maken

Geplaatst: 16 okt 2006, 17:51
door Stijn D.C.
Ben ondertussen al begonnen aan de PBA cabview ze
