Pagina 3 van 4
Geplaatst: 25 okt 2006, 16:52
door Trainspotterke
Yep, dit weekend stond er op de HST-brug te Brussel-Zuid nog een 52/53 geparkeerd!

Geplaatst: 25 okt 2006, 20:22
door 't Seinerke
En behoort Tuc-Rail tot de NMBS?
Is Tuc-Rail eigenaar van de locs?
Geplaatst: 26 okt 2006, 22:04
door Trainspotterke
TUC-rail is dacht ik een dochtermaatschappij van de NMBS.
Geplaatst: 26 okt 2006, 22:49
door 't Seinerke
Klopt het dat TUC-rail ongeveer een stuk of 40 diesellocs in dienst heeft,
zowel 52/53 als 62/63?
Geplaatst: 26 okt 2006, 22:50
door 't Seinerke
Oeps

,
kben ier aan het missen geloof ik...
er zijn locs hernummert,
juust?
Geplaatst: 26 okt 2006, 23:37
door Steven
't Seinerke schreef:Oeps

,
kben ier aan het missen geloof ik...
er zijn locs hernummert,
juust?
die locs hebben gewoon hun bestaande nr's
Geplaatst: 29 okt 2006, 10:23
door 't Seinerke
5201, 5205, 5209, 5211, 5212, 5215-5217; 5301-5303, 5305-5309, 5311-5313, 5315, 5316, 5318, 5320; 5401, 5403, 5407; 6204, 6221, 6244, 6246, 6250, 6253, 6254, 6256, 6260, 6268, 6277, 6281, 6283, 6294, 6296, 6297, 6299, 6315, 6331
Dit zouden alle locs moeten zijn in dienst van TUC-rail.
Damn, op hoeveel werven zijn die mannen wel aan het rondcrossen?
Verzekeren die locs dan geen enkele goederentrein meer in dienst van B-Cargo?
Geplaatst: 29 okt 2006, 11:31
door 5307
waarom zie ik nergens de 5307 staan???

Geplaatst: 29 okt 2006, 11:43
door Wover
5305 - (tot) 5309
Geplaatst: 29 okt 2006, 12:26
door 5307
ahzo, mijn excuses

Geplaatst: 29 okt 2006, 23:18
door Mechanik
TSP schreef:Ik zou het niet weten. Maar in Nederland is sloperij Koek uit Mijdrecht toch wel bekend.
is die niet gesloten.? ik dacht van wel ....
Geplaatst: 06 nov 2006, 15:26
door Theedooz
Mechanik schreef:TSP schreef:Ik zou het niet weten. Maar in Nederland is sloperij Koek uit Mijdrecht toch wel bekend.
is die niet gesloten.? ik dacht van wel ....
Al lang. Heeft ook geen spooraansluiting meer. Activiteiten zijn voortgezet door Hollandia in de Amsterdamse Westhaven. Maar de afgelopen jaren is er ook veel Nederlands materieel gesloopt in Wilnis (600, 22/2300 en 1100), Maastricht (2/300, 600, 22/2300, 1100, 1200, mP's, Plan V en W, en een aantal proto-koplopers ICM-0). Er is ook materieel gegaan naar (kleinere) plaatselijke slopers.
In Belgiƫ wordt er ook gesloopt op het terrein van de voormalige werkplaats van Ronet, waar ook jarenlang loc's hebben staan wegrotten.
http://images4.fotopic.net/?iid=y2i7hc& ... quality=70
Re:
Geplaatst: 07 feb 2008, 11:34
door Patrick
ThomSten schreef:En bij de werven in Vorst en Schaarbeek (Brussel) zijn ze ook vaak te zien. (Evenals de 62'en van TUC-rail.)
Gisteren aanwezig: .5303 en .5318 (FBMZ kant Vorst).
Re: Aanrijding bolle neus
Geplaatst: 07 feb 2008, 13:39
door Bartjedj
Deze trekken de "tegel-trein" die de tegels vernieuwt en andere werken uitvoert voor de vernieuwing van Centraal.
BDJ
Re: Aanrijding bolle neus
Geplaatst: 07 feb 2008, 13:52
door Steve
Rond middernacht passeert er op lijn 161 tussen Noord (of Schaarbeek, niet zeker) en Schuman ook altijd een 52/53/54 met een werktrein. Soms trekt hij een soort graafmachine, maar de laatste dagen zijn het wagons met ballast. Wat doet die precies?