Pagina 3 van 3

Geplaatst: 13 dec 2006, 16:41
door Trainspotterke
Vandaag nog los de 2513 door Brugge zien snorren! :wink:

Geplaatst: 13 dec 2006, 16:59
door tt44ta46
...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.

Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...

Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.

vendetta!!!

Geplaatst: 13 dec 2006, 17:12
door Trainspotterke
tt44ta46 schreef:...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.

Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...

Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.

vendetta!!!
Ah, gij leeft ook nog! :lol: :P

Geplaatst: 13 dec 2006, 20:37
door Bert
tt44ta46 schreef:...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.
Dat zie je ook niet veel een goederentrein in Brussel-zuid. :P

Geplaatst: 13 dec 2006, 21:53
door TBbart
af en toe eens, normaal gaan die toch via L28, de ring?

Dat de 22's nu meer gaan rijden dan voor 10/12, dat zou ik niet durven zeggen. Ik geloof wel dat ze gaan blijven bollen en dat ze bij de eerste mankementen aan de kant vliegen geloof ik toch ook niet, ze kunnen de 22's en de 25's niet missen en tzijn verdorie zeer betrouwbare machienes ze, ik snap niet dat ze gewoon de stuurpost eens wat aangenamer maken en een laagje verf en voila, als ze die loks evenveel moesten onderhouden als een 13, wel ze gingen nog eens 50 jaar mee :wink:

Geplaatst: 13 dec 2006, 21:58
door Joris
hallo,
Trainspotterke schreef:Vandaag nog los de 2513 door Brugge zien snorren! :wink:
En om 16.06u was hij in Lokeren. Met cargo, richting FNND.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:54
door 't Seinerke
Effe lijstje aanvullen:

Vandaag te Oostkamp 2x passage gezien van de 2221,

nl. met

E 69401 - 14.09H (right on time);
E 69403 - 18.08H (right on time).

Grtn

Geplaatst: 16 dec 2006, 11:52
door TBbart
daarna, is die nog eens los van Gent naar Zeebrugge vertrokken,
de eerste was toyota auto trein,
twede was terug naar gent ZH, met leeggoed,
en de derde terug naar zeebrugge los,
wss keerde die dan nog eens terug naar Gent.

wij stonden met 3 in Drongen :wink:

Geplaatst: 16 dec 2006, 22:55
door Trainspotterke
Gisteren (vrijdag) stond de 2216 voor de P-trein Gent-Sint-Pieters (V. 16.26) - De Panne! :wink:

Geplaatst: 23 dec 2006, 17:22
door 't Seinerke
Op vrijdag 22 mocht den 2216 marchandisekes trekken,

gezien te Oostkamp als:

LE 69403 - 15.35 H (min 8')
E 69403 - 18.08 H (right on time)
LE 69409 - 20.08 H (min 36')
E 69409 - 20.49 H (min 85')

Mooikes voor uur gereden,
dus ne happy TB I suppose...