Geen idee. Maar het is niet gezegd dat de vervoerder Lineas was.
Groetjes,
Rian
De vervoerder was NMBS, maar zij kunnen ook tractiematerieel elders huren
Dat kan, maar zij huurden de NMBS in als vervoerder, Incento heeft immers geen certificaat om in België passagierstreinen te rijden.railtravelmanager schreef: ↑23 jun 2021, 12:46 denk zelfs dat de trein gecharterd was door Nederlandse organisatie Incento
Inderdaad, binnen Nederland was RXP als vervoerder aangewezen.Shrek schreef: ↑23 jun 2021, 12:54Dat kan, maar zij huurden de NMBS in als vervoerder, Incento heeft immers geen certificaat om in België passagierstreinen te rijden.railtravelmanager schreef: ↑23 jun 2021, 12:46 denk zelfs dat de trein gecharterd was door Nederlandse organisatie Incento
Grappig weetje is dat de LNS 186 293 in 2020 nog (vlak voor de pandemie) een Alpen Express heeft gereden tussen Oostenrijk en Nederland. Zie foto hieronder.
Ik heb hetzelfde planrailtravelmanager schreef: ↑23 jun 2021, 12:46 denk zelfs dat de trein gecharterd was door Nederlandse organisatie Incento
morgen ga ik in Duffel postvatten voor filmpje bij daglicht hoop dat ze rond 13h10 voorbijkomt zonder vertraging![]()
en vermoedelijk opnieuw langs lijn 25 tussen Antwerpen en Brussel want zag op YT doorkomst in Antwerpen-Centraal -2![]()
Spijtig dat ik nergens kan volgen omdat ik al de nieuwe NMBS app heb geinstalleerd ...
Tenzij iemand zo vriendelijk is mij een update te SMS-en op 0472873239, ik vermoed dat de trein zeker op tijd zal vertrekken in Essen na de langere stilstand daar
spoorse groeten,
Erwin
Dat is geen probleem. Het probleem is dat je de oude al hebt verwijderd. (En het grotere probleem is dat de nieuwe NMBS-app Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is.)railtravelmanager schreef: ↑23 jun 2021, 12:46 Spijtig dat ik nergens kan volgen omdat ik al de nieuwe NMBS app heb geinstalleerd ...
ik dacht van niet doorkomst voorzien 12h57 zonder halte maar dan is hij 3 minuten achter de IC van 12h54 naar Charleroi Zuid dus ik vermoed dat de trein deze IC dan gaat inhalen maar hoe ?
Weinig waarschijnlijk, want zover ik begreep gaat hij in Schaarbeek vorming weer van loc wisselen. Dat gaat enkel als hij vanaf Vilvoorde weer naar lijn 27 gaat om zo rechtstreeks de vorming in te rijden.