Break 413

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Mechanik, er is mij altijd aangeleerd: Haal in quote's de IMG tag's weg, doe ik altijd. Ideetje om bij de regels te schrijven?
Mechanik

Bericht door Mechanik »

sncf-sncb schreef:Mechanik, er is mij altijd aangeleerd: Haal in quote's de IMG tag's weg, doe ik altijd. Ideetje om bij de regels te schrijven?
@ schaap heel goed idee vind ik, foto's mogen niet meer gequote worden , vverwijzen door een link is een beter gedacht vind je niet?
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Mechanik schreef:
sncf-sncb schreef:Mechanik, er is mij altijd aangeleerd: Haal in quote's de IMG tag's weg, doe ik altijd. Ideetje om bij de regels te schrijven?
@ schaap heel goed idee vind ik, foto's mogen niet meer gequote worden , vverwijzen door een link is een beter gedacht vind je niet?
Als het is om een detail op de foto ofzo vind ik wel dat je hem moet kunnen quoten.

Als het gewoon om de tekst gaat, laat je hem weg.
Mechanik

Bericht door Mechanik »

trainfreak schreef: Als het is om een detail op de foto ofzo vind ik wel dat je hem moet kunnen quoten.

Als het gewoon om de tekst gaat, laat je hem weg.
dan is het quoten inderdaad relevevant maar duidt dan ineens op de foto aan waar het detail staat he
trainman

Bericht door trainman »

ja, en als ik dat hier allemaal lees van die rijdt rond met twee bakken van de andere vraag ik mij dan toch af hoeveel(welke nummers) breaks effectief nog kunnen rijden
Al eens op gelet hoeveel breaks er rijden met hun eigen middenrijtuig ?
Op de zijkant staat hun nummer, gevolgd door een 1 - 2 of 3, naargelang het rijtuig. Quasi geen enkele rijdt nog met zijn eigen middenbak.
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Dat komt volgens mij omdat ze bij de verlenging de breaks in willekeurige volgorde hebben verlengd, en de middenbakken in volgorde hebben gepakt. Pas op, ik ben niet zeker hoor.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Nee hoor, daar ligt het niet aan,
het is gewoon in Mechelen doen ze graag stoellendans :p
iedere keer een break in rivisie gaat dan verandert de samenstelling...
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Ah bon. Raar dan dat de buitenrijtuigen min of meer bijeen blijven en steeds de middenrijtuigen van stel veranderen.
Plaats reactie