Pagina 3 van 3

Re: nieuwe aankoopprocedure app NMBS

Geplaatst: 29 apr 2025, 10:28
door trainfan03
260689 schreef: 29 apr 2025, 00:11
trainfan03 schreef: 28 apr 2025, 23:52 Wat ik betreur aan de nieuwe versie, is dat als ik een trein opzoek in de planner en ik zie dat deze druk is, dan koop ik al eens graag een klasseverhoging. Dat gaat niet meer. Als ik vanuit de routeplanner in de app kies voor ticket kopen en dan kies voor eerste klasse, dan toont de app mij enkel het standaard ticket eerste klasse. Ik moet helemaal via de homepagina terug naar de aankoopmodule, ondanks dat de app zou moeten weten dat ik een tweede klasse abonnement heb voor dat traject...
Tgohja, m'n kan direct op de button klikken en klikken op 'Alleen supplementen'. Daar kan je uw traject invoeren en verder gaan.
Voor mij gaat dat zijn doel voorbij. Ik check eerst graag in de app wat de drukteprognose is. Want soms schommelt het eens, of is er een verminderde samenstelling, dus dan klik ik toch graag door van waar ik kijk...