Pagina 3 van 3
Geplaatst: 30 dec 2006, 23:21
door Trainspotterke
TSP schreef:Misschien omdat de loc dan een status van "wagon" heeft? Hij rijdt tenslotte niet zelf...
Niet echt, neen, want treinen die bestaan uit rijtuigen en aan beide kanten een locomotief, waarvan er één is die als wagon meerijdt, hebben wel de rode sluitlichten op van de achterste locomotief zelf.
Geplaatst: 30 dec 2006, 23:25
door TSP
Dan is dat extra licht dus echt voor noodgevallen. Ik zag laatst toen ik in NL ff in de cabine van de laatste versie van de mat 54 zat, dat in de cabine altijd een noodlicht staat. Dat licht leek wel een beetje op wat daar achterop die loc zat.
Geplaatst: 31 dec 2006, 13:53
door Tim
Als men een loc sleept zal men eerder een extern sluitlicht plaatsen dan de gewone sluitlichten aan te zetten omdat men anders de batterijen moet inschakelen. Op een rangeerterrein bv kan dan vergeten worden die weer uit te schakelen met als gevolg een platte batterij.
Geplaatst: 31 dec 2006, 15:22
door Bert
Tim schreef:Als men een loc sleept zal men eerder een extern sluitlicht plaatsen dan de gewone sluitlichten aan te zetten omdat men anders de batterijen moet inschakelen. Op een rangeerterrein bv kan dan vergeten worden die weer uit te schakelen met als gevolg een platte batterij.
ja, deze loc bevond zich achteraan een werktrein voor de HSL.op sleep dus

Geplaatst: 07 jan 2007, 22:44
door Sander
Bij de werkplaats...

Geplaatst: 03 jul 2007, 16:15
door Tommyken
Nog eens de kans gehad in Montzen om enkele plaatjes te schieten,
dus ik hoop dat ze een beetje meevallen ook natuurlijk
persoonlijk gaat men voorkeur uit naar de laatste foto waarbij je de
neus van de Type 20 nog ziet.

Geplaatst: 07 jul 2007, 19:33
door Accelerat
Ohh echt zalige foto's!

Geplaatst: 09 jul 2007, 15:32
door Tommyken
Geplaatst: 22 jul 2007, 21:26
door Wimpie
Die foto van die 46 waar is die genomen? En waar staat deze precies?
Greetz Wimpie