Geplaatst: 08 jan 2007, 09:28
5307 wil een legodoos denk ik... 

liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?!
Ik heb ook zelden vertraging met de IC A! En als er dan eens een 13 in panne valt en moet vervangen worden door een 27, rijdt zelfs die nog meestal redelijk goed op tijd, ondanks het feit dat hij niet over L2 gaat.5307 schreef:liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?!
heb de M4kes moeten nemen naar Luik en de latere ICa moeten nemen
Zelfs een 21 is geen uitzondering niet meer! Dit door een tekort aan 13 met de IC O. Nu zijn er 20 dertienen aanwezig op de reizigersdienst. Normaalgezien 8 op de IC A, 2 op de IC G, 4 op de IC O. Hoeveel per dag op de IC J?Trainspotterke schreef:Ik heb ook zelden vertraging met de IC A! En als er dan eens een 13 in panne valt en moet vervangen worden door een 27, rijdt zelfs die nog meestal redelijk goed op tijd, ondanks het feit dat hij niet over L2 gaat.5307 schreef:liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?!
heb de M4kes moeten nemen naar Luik en de latere ICa moeten nemen
met vmax 140 kom je wel toe denk ik. Siemens of bombardier zijn allebei wel goed denk ik (een Re 484 voor 4 spanningen zou even goed zijn).Wover schreef:Ik heb eigenlijk geen enkele slechte ervaring met de 13'en.
Ik denk dat ze de 13en best op reizigers houden, en dat ze een loc kopen die hetzelfde kan als de 18 (vmax 180, 25kV, 15kV, 3kV, 1.5kV).
Totaal onmogelijk, het profiel van de lijn 2 is voorzien voor TGV's en moderne krachtige loc's, een T16 zou op bepaalde hellingen nauwelijks weggeraken bij een onvoorziene stop, laat staan een acceptable snelheid onderhouden.Jonathan schreef: Zou de 16 nu uitgerust zijn met TBL 2, zou hij de ritten van de IC A over Lijn 2 kunnen overnemen!
daar zeg je hetStijn D.C. schreef:(bij een probleemloze rit).