Een beetje? Tzijn dus wel degelijk dezelfde motorrijtuigen omgebouwd naar brossels ES. Gent, Brugge, Leuven, Schaarbeek, Antwerpen.... allemaal hebben ze er zulk eentje in hun bezit.TSP schreef:Ziet er idd een beetje hetzelfde uit, maar viel me niet meteen op.
Favoriete loc
300? Bij mijn weten heeft deze niet bestaan. Tenzij ge diene bedoelt met versnellingen... Kzal eens navraag doen naar de juiste benaming van diene.trainfreak schreef:Als je het weet wel japaljas schreef:Valt de gelijkenis van de 4302 van Enrico met onze 401 niet op?![]()
ES400 zijn 43'ers omgebouwd tot ES400.
Iemand soms geen foto van een ES300?
Dat zou ik graag eens zien
Hahaaa.... nee, zeker niet. De 202 (zoniet de 204) is zelfs nog van ons geweest en is enkele jaren geleden verkocht geweest aan het stoomcentrum Maldegem.Tim schreef:Deze bakken zijn waarschijnlijk van voor uw tijd, Paljas?
Die bakskes waren nie normaal. Veringen zo goed als nihil, maar ferm goeie chauffage!!!
- trainfreak
Man, ben een Nederlander. K probeer een beetje ander materieel te leren kennen dan alleen sprinters en ICm's. Ik ken het Belgisch wagenpark nog niet helemaalpaljas schreef:Een beetje? Tzijn dus wel degelijk dezelfde motorrijtuigen omgebouwd naar brossels ES. Gent, Brugge, Leuven, Schaarbeek, Antwerpen.... allemaal hebben ze er zulk eentje in hun bezit.TSP schreef:Ziet er idd een beetje hetzelfde uit, maar viel me niet meteen op.

Vic dat zijn prachtige foto's!overweg13 schreef:Dag,
Ik heb nogal wat foto's samengebracht op
http://vicvancutsem.fotopic.net/
Als je wat oudere dingen in dienst wil zien, is een bezoekje zeker aan te raden. Welkom!
Vic

Pure nostalgie!

Reeks 300 heeft idd nog bestaan maar heb die zelf niet gekend. Kzal vanavond eens navraag doen. En als het werkelijk deze is met versnellingen, dan heb ik er al veel leuke verhalen over gehoord. Er staat nog zo'n geval in de WDT te FSR.trainfreak schreef:ES300 waren de omgebouwde 'Brossels'paljas schreef:
300? Bij mijn weten heeft deze niet bestaan. Tenzij ge diene bedoelt met versnellingen... Kzal eens navraag doen naar de juiste benaming van diene.
Dus met versnellingen denk ik ja
Bedankt! Ik ben altijd zuinig omgesprongen met foto's, en ik heb dus niet zo'n grote collectie, maar ik weet dat sommigen daar wel belangstelling voor hebben.Bert schreef:Vic dat zijn prachtige foto's! 8)overweg13 schreef:Dag,
Ik heb nogal wat foto's samengebracht op
http://vicvancutsem.fotopic.net/
Als je wat oudere dingen in dienst wil zien, is een bezoekje zeker aan te raden. Welkom!
Vic
Pure nostalgie! :P
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13