Geplaatst: 27 feb 2006, 10:34
sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
Ik ook niet en deze morgen nog eens goed gekeken. Zie geen verschil. De betonnenvloerplaat is op dezelfde hoogte gegoten of de vorige. En de ballasthoogte is eveneens dezelfde.Steven schreef:sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
Dit is maar het geval bij twee sporen!1607 schreef:als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.Bert schreef:De IC-A (die heel kort was)van 16.05 richting Oostende.
E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.Dieselfreak schreef:Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.Bert schreef:De IC-A (die heel kort was)van 16.05 richting Oostende.
Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Laatste Oostende - Welkenraedt (E522) en eerste Welkenraedt - Oostende (527). Rijden via de oude lijn en rijden als een veredelde stoptrein.Dieselfreak schreef:Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.