Pagina 3 van 3

Geplaatst: 27 feb 2006, 10:34
door Steven
sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor

Geplaatst: 27 feb 2006, 12:16
door pietjepek
Steven schreef:sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
Ik ook niet en deze morgen nog eens goed gekeken. Zie geen verschil. De betonnenvloerplaat is op dezelfde hoogte gegoten of de vorige. En de ballasthoogte is eveneens dezelfde.
Maar waarschijnlijk is dat gezichtsbedrog, daar het perron 9-10 mooi gelijk is in vergelijking met de oude perrons.

Geplaatst: 27 feb 2006, 14:29
door 1607
als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.

Geplaatst: 27 feb 2006, 19:15
door pietjepek
Straks zijn die allemaal vernieuwd, hee. De sporen liggen nog altijd op hun niveau als voorheden. Maar stap eens op de kop van het perron op dan zal je wel het verschil merken hoor. De oude perrons liggen nu eenmaal in diepje naar het midden toe.

Geplaatst: 27 feb 2006, 22:01
door Steven
idd de gelijkheid van die oude perrons is wa verloren da zit al is variatie op en da hebben die nieuwe perrons niet natuurlijk :-)

Geplaatst: 28 feb 2006, 14:29
door Bert
Bij de oude sporen heb ik dat ook al gemerkt dat deze hoger liggen dan vroeger. De ballast is ook een tijdje geleden vernieuwd, want ze is nog mooi grijs.

Geplaatst: 02 mar 2006, 21:22
door Trainspotterke
1607 schreef:als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
Dit is maar het geval bij twee sporen! :wink:

Geplaatst: 02 mar 2006, 21:39
door 1607
dan tel jij wel niet op de normale manier. :roll:

Geplaatst: 03 mar 2006, 11:25
door Bert
Ik heb het al gemerkt bij spoor 2 en 3 dacht ik. :wink:

Geplaatst: 03 mar 2006, 13:04
door Steven
van spoor 5 tot 10 merk ik geen verschil hoor :-)

Re: Brugge 29-01-06

Geplaatst: 19 apr 2014, 22:40
door Dieselfreak
Bert schreef:De IC-A (die heel kort was :!: )van 16.05 richting Oostende. Afbeelding
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.

Re: Brugge 29-01-06

Geplaatst: 19 apr 2014, 22:42
door 260689
Dieselfreak schreef:
Bert schreef:De IC-A (die heel kort was :!: )van 16.05 richting Oostende. Afbeelding
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.
E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.

Re: Brugge 29-01-06

Geplaatst: 19 apr 2014, 22:53
door Dieselfreak
260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?

Re: Brugge 29-01-06

Geplaatst: 19 apr 2014, 22:59
door 260689
Dieselfreak schreef:
260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?
Laatste Oostende - Welkenraedt (E522) en eerste Welkenraedt - Oostende (527). Rijden via de oude lijn en rijden als een veredelde stoptrein.

Re: Brugge 29-01-06

Geplaatst: 20 apr 2014, 00:22
door Steven
Het is zelfs meer dan dat ook 521 gaat via L36 ipv L2