trainfreak schreef:Waarom zet je ze in het Engels?
Je kan toch beter de Nederlandse artikels bijwerken of er artikels aan toevoegen?
Neen. De Nederlandse Wikipedia voelt gewoon niet compleet en amateuristisch aan. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat op de Engelse Wikipedia allemaal 100% juiste of goede artikels staan. Maar ook door het feit dat meer info (in welk vakgebied dan ook) beschikbaar is in het Engels, is het logisch om dan maar in het Engels te schrijven.
msts.be schreef:Neen. De Nederlandse Wikipedia voelt gewoon niet compleet en amateuristisch aan. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat op de Engelse Wikipedia allemaal 100% juiste of goede artikels staan. Maar ook door het feit dat meer info (in welk vakgebied dan ook) beschikbaar is in het Engels, is het logisch om dan maar in het Engels te schrijven.
Wéér iemand die meent dat het Nederlands een inferieure taal is die maar beter zo snel mogelijk kan vervangen worden door het Engels!
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Hier bestond er al een Nederlands artikel, en veel valt er daar niet meer toe te voegen. Terwijl op de Engelse Wikipedia nog enkele types wel nuttig zouden zijn. De eerste en tweede generatie MaK locs intresseren mij niet, dus die doe ik niet..
trainfreak schreef:Waarom zet je ze in het Engels?
Je kan toch beter de Nederlandse artikels bijwerken of er artikels aan toevoegen?
Neen. De Nederlandse Wikipedia voelt gewoon niet compleet en amateuristisch aan. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat op de Engelse Wikipedia allemaal 100% juiste of goede artikels staan. Maar ook door het feit dat meer info (in welk vakgebied dan ook) beschikbaar is in het Engels, is het logisch om dan maar in het Engels te schrijven.
Met die redenering help je de Nederlandse Wikipedia natuurlijk niet voorruit.
Neen ik vind het een vreemde gedachtegang. Bovendien is het echt niet zo dat de Nederlandse Wikipedia amateuristisch is. Integendeel. Op de Engelse Wikipedia kan je je zin doen er is daar zo weinig controle dat je steeds wel de enige editor lijkt. Op de Nederlandse wordt tenminste alles gecontroleerd.