Kraan gekanteld op L161

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ziehier. Je zal wel al even tot op de pagina 201-250 moeten gaan, daar is een thread Chute de la grue le 06 avril 2007 à Etterbeek.
Wover

Bericht door Wover »

Nee, helaas niet. Ik heb hier ergens op het forum wel eens uitgelegd hoe je makkelijk kan aanmelden bij nieuwsgroepen, je moet maar eens even zoeken.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Wover schreef:Nee, helaas niet. Ik heb hier ergens op het forum wel eens uitgelegd hoe je makkelijk kan aanmelden bij nieuwsgroepen, je moet maar eens even zoeken.
Kijk eens een post hoger. ;)

Die passerelle web heb ik pas recent op de site ontdekt. Al is het via een usenet-client waarschijnlijk wel iets sneller en zeker altijd uptodate.
Wover

Bericht door Wover »

Ah bedankt voor de link, ik wist niet dat het online ook kon bekeken worden.

Maar via outlook of een andere client is het inderdaad handiger en wss sneller ja :)
Gregske

Bericht door Gregske »

paljas schreef:Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
WTF :o

Stelleke kiekens dat het ook zijn, dat is me nu nog nooit gelukt 8) :lol:
Patrick

Bericht door Patrick »

Gregske schreef:Stelleke kiekens dat het ook zijn, dat is me nu nog nooit gelukt 8) :lol:
Gregske-kieken, gelieve de foto's te deleten uit de quote als je gaat... quoten. De andere forumleden-kiekens zullen het je dankbaar zijn 8)
Gregske

Bericht door Gregske »

Patrick schreef:Gregske-kieken, gelieve de foto's te deleten uit de quote als je gaat... quoten. De andere forumleden-kiekens zullen het je dankbaar zijn 8)
Ik deed dat express niet 8)
Ik heb al zes jaar ervaring met fora 8)
Steven

Bericht door Steven »

dat express gedoe maakt de topic onoverzichtelijk greg
5307

Bericht door 5307 »

paljas schreef:Afbeelding
dat lijkt nogal kortsluiterig :P

heb ik ook meegemaakt, met 230V :p
Plaats reactie