IC O nemen tot luik daar overstappen op IR Q die 10 minuten nadien aansluiting geeft, dit is momenteel de enige vlotte manier om in aachen te komen zonder thalys of ice nodig te hebben.
Wover schreef:Dat hangt af van hoe lang de opleiding M6 duurt. Als dit maar één dag is kan het goed zijn dat vanaf volgende week er al M6 stuurstanden op een relatie kunnen zitten.
In depot FN is die opleiding nog niet gestart, en staat ook nergens op de planning van juni voorzien.
Dus ik vrees er een beetje voor. Want de relatie van de IC-G wordt toch 50% gedaan door depot FN. Ik weet wel niet of FSD al begonnen is aan die type opleiding. Maar dan kunnen ze er nog niet ingestoken worden, want beide depot's lossen elkaar meermaals af per dag.
Laatst gewijzigd door Bart op 02 jun 2007, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
sncf-sncb schreef:waar gaan ze al die M6 zo rap vandaan halen? En zou het niet alleen zijn tegen de zomerdrukte en dat er vervolgens weer wél I11 gaat rijden.
Het is zo voorzien tot eind september.
Wat er nadien zal gebeuren is nog niet geweten.
Wover schreef:Dat hangt af van hoe lang de opleiding M6 duurt. Als dit maar één dag is kan het goed zijn dat vanaf volgende week er al M6 stuurstanden op een relatie kunnen zitten.
In depot FN is die opleiding nog niet gestart, en staat ook nergens op de planning van juni voorzien.
Dus ik vrees er een beetje voor. Want de relatie van de IC-G wordt toch 50% gedaan door depot FN. Ik weet wel niet of FSD al begonnen is aan die type opleiding. Maar dan kunnen ze er nog niet ingestoken worden, want beide depot's lossen elkaar meermaals af per dag.
er heeft een tijd geweest (paar weken terug) dat er een M6bdx stond met gf koppeling dus ik vermoed dat de TB's daar een opleiding van gehad hebben